کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی PDF


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱ مهر ۱۴۰۳
نوع فایل
pdf
حجم فایل
40 مگابایت
تعداد صفحات
200
دسته بندی
تعداد بازدید
4 بازدید
۷۸,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی با حجم ۲۰۰ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. تحولات اجتماعی چنانچه در ابعاد وسیع فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی صورت پذیرد، انقلاب نام می‌گیرد و خود را از سایر تحولات اجتماعی متمایز می‌کند.
به همین دلیل، این تحولات بنیادین که کمتر در جوامع رخ می‌دهند، شایسته بررسی و تحلیل‌اند. برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی

در کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی انقلاب اسلامی ایران افزون بر اینکه تحولی بنیادین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، انقلابی است دینی برپایه تفکر شیعی که آن را از سایر انقلاب‌ها جدا می‌سازد.

دانلود کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

انقلاب اسلامی ایران افزون بر اینکه تحولی بنیادین در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است، انقلابی است دینی برپایه تفکر شیعی که آن را از سایر انقلاب‌ها جدا می‌سازد. با دانلود کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران می توانید اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کنید.

pdf درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی رایگان

انقلاب اسلامی ایران را می‌توان با رهیافت‌های متفاوتی بررسی کرد: رهیافت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تاریخی. این در حالی است که در منابع مختلف به‌صورت تک‌رهیافتی یا ترکیبی از رهیافت‌ها به بررسی انقلاب اسلامی پرداخته‌اند. این pdf درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی رایگان در این باره توضیحات بیشتری داده است.

خرید کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی

مروری بر سایر تعاریف اندیشمندان معاصر اسلامی نشان می‌دهد که یکی از ابعاد مهم در معرفی انقلاب‌ها، بُعد ارزشی و مطلوبیت آرمان‌هاست. شاید تعریف انقلاب از بُعد جامعه‌شناسی جامعیت بیشتری دارد.با خرید کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی می توانید اطلاعات خود را در این زمینه تقویت کنید.

پی دی اف کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

این پی دی اف کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران شیوه‌ای جدید برای تحلیل انقلاب اسلامی است که در آن تلاش شده تا پیشینه تاریخی انقلاب اسلامی و مسائل بعد از آن در قالب چالش میان دو الگوی «شبه‌ترقی غرب‌گرا» و «تعالی اسلامی» مورد تحلیل قرار گیرد.

درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

نگاهی است براساس رهیافت هویت و استقلال در تحلیل مسائل مختلف تاریخ معاصر ایران، به‌ویژه تحولات قبل و بعد از انقلاب اسلامی. افزون بر این، آینده انقلاب اسلامی و چالش‌های پیش‌روی آن نیز از مباحث جدیدی است که در این کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران مورد توجه قرار گرفته است.

کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران

این کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران که به قلم استادان ارجمند آقای دکتر محمدرحیم عیوضی، دانشیار دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و آقای دکتر محمدجواد هراتی، استادیار دانشگاه بوعلی سینا از اساتید درس ریشه‌های انقلاب اسلامی که دارای آثار ارزشمندی در حوزه مطالعات انقلاب اسلامی هستند ، نوشته شده است.

دانلود کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی

انقلاب‌های اجتماعی تنها از حیث ملی اهمیت ندارند، بلکه اغلب موجب رشد الگوها، اندیشه‌ها و خواست‌های بزرگ بین‌المللی نیز می‌شوند؛ به‌ویژه اگر این تحولات در کشورهایی روی دهد که از نظر جغرافیای سیاسی مهم، از نظر غنای فرهنگی مشهور، و از نظر وسعت نیز پهناور باشند. با دانلود کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی می توانید از مطالب باارزش آن بهره مند شوید.

 

📕 فهرست مطالب کتاب درآمدی تحلیلی بر انقلاب اسلامی ایران دکتر محمد رحیم عیوضی :

🟣فصل اول : تعریف مفاهیم و عوامل شگل گیری انقلاب ها 

🟣فصل دوم : وضعیت اروپا و ایران در اواخر قرن نوزدهمو شکل گیری الگو های شبه ترقی غرب گرا و تعالی اسلامی

و …

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به تاریخ معاصر ایران پیشنهاد می‌کنیم…

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی فنی و مهندسی سعیده مجیدیدانلود کتاب تیم برتوندانلود کتاب ماهی زلال پرست

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.