کتاب اعترافات ژنرال ارتشبد عباس قره باغی pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱ مهر ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
7 مگابایت
تعداد صفحات
459
دسته بندی
تعداد بازدید
3 بازدید
۱۰۸,۰۰۰ تومان ۵۴,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب اعترافات ژنرال از ارتشبد عباس قره باغی با حجم ۴۵۹ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب «اعترافات ژنرال» در واقع نسخه‌ای بازنشر شده از کتاب «حقایق دربارهٔ بحران ایران» نوشته ارتشبد عباس قره‌باغی، آخرین رئیس ستاد بزرگ ارتشتاران، به شمار می‌آید و تلاشی است.
ارتشبد عباس قره‌باغی متولد ۱۲۹۷ تبریز پس از اتمام دوره دبیرستان نظام، در دانشکده افسری همدوره محمدرضا پهلوی بود، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب اعترافات ژنرال ارتشبد عباس قره باغی pdf

کتاب اعترافات ژنرال از ارتشبد عباس قره باغی

او فارغ‌التحصیل رشته حقوق از دانشگاه تهران و کتاب اعترافات ژنرال از ارتشبد عباس قره باغی دارای مدرک دکترای حقوق از دانشگاه پاریس است. 

دانلود کتاب اعترافات ژنرال

همچنین دوره‌های عالی را در دانشگاه جنگ و دانلود کتاب اعترافات ژنرال ستاد مشترک در فرانسه گذرانده است. او در تاریخ چهاردهم دی‌ماه سال ۱۳۵۷ به سمت ریاست ستاد مشترک ارتش منصوب گردید.

pdf اعترافات ژنرال

این کتاب شامل خاطرات ارتشبد عباس قره باغی، آخرین فرمانده pdf اعترافات ژنرال ارتش شاهنشاهی و عضو شورای سلطنت، درباره وضعیت ایران در سال ۱۳۵۷ خورشیدی است.

pdf کتاب اعترافات ژنرال

او به مدت تقریباً دو ماه، از قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تا روز ۲۳ بهمن ۱۳۵۷، فرمانده ارتش شاهنشاهی بوده است. به طور دقیق‌تر، خاطرات ارتشبد قره‌باغی از زمان pdf کتاب اعترافات ژنرال تشکیل دولت “شریف امامی” تا زمان پیروزی انقلاب را شامل می‌شود.

pdf کتاب اعترافات ژنرال از ارتشبد عباس قره باغی

من عباس قره باغی را به خاطر این می‌شناسم که پس از پیروزی انقلاب، به مدت ۱۲ ماه در تهران مخفی بود و سپس با استفاده از مدارک جعلی از کشور خارج شد. این موضوع برایم جالب بود. وقتی کتاب را سفارش دادم، pdf کتاب اعترافات ژنرال از ارتشبد عباس قره باغی تصور می‌کردم که خاطرات دو سال مخفی‌کاری‌اش در ایران را شامل می‌شود، اما وقتی کتاب به دستم رسید، متوجه شدم که این کتاب نیست. با این حال، پس از خواندن آن، از خریدش خوشحال شدم، زیرا به نظر من این کتاب تاریخی و جذاب بود و ارزش خواندن دارد.

دانلود کتاب اعترافات ژنرال pdf

اگرچه در کتاب مطالب نادرست و برداشت‌های غلطی وجود دارد، به ویژه در بخش‌هایی که بختیار، آخرین نخست‌وزیر شاه، به‌طرز اغراق‌آمیزی به تصویر کشیده شده و اشتباهات و دانلود کتاب اعترافات ژنرال pdf تبانی‌های او به عنوان عوامل پیروزی انقلاب معرفی شده‌اند، اما با این حال، نکات جالب و ریزه‌کاری‌هایی در آن وجود دارد که مطالعه‌اش را ارزشمند می‌سازد.

دانلود کتاب اعترافات ژنرال رایگان

این کتاب را می‌توان به عنوان بخش اول خاطرات ارتشبد قره باغی در نظر گرفت. کتاب دیگری که او نوشته، به دو سال مخفی‌بودنش در ایران اختصاص دارد و به نوعی بخش دوم خاطرات او محسوب می‌شود. به عبارت دیگر، دانلود کتاب اعترافات ژنرال رایگان این اثر جلد اول خاطرات اوست که در آن به تحلیل وضعیت آخرین روزهای حکومت شاهنشاهی، شرایط ارتش، وضعیت ایران و پیروزی انقلاب می‌پردازد و همچنین به دفاع از خود در برابر اظهارات شاهپور بختیار، آخرین نخست‌وزیر شاه، که ادعا کرده بود ارتش خیانت کرده است، می‌پردازد.

دانلود اعترافات ژنرال

این کتاب در ابتدا با عنوان «حقایقی درباره‌ی بحران ایران» در سال ۱۳۶۲ در پاریس منتشر شده و دانلود اعترافات ژنرال در ایران تحت عنوان «اعترافات ژنرال» به چاپ رسیده است.

دانلود pdf اعترافات ژنرال

به نظر می‌رسد که در زمینه برقراری “عدالت اجتماعی” و “قطع دست‌ها”، در همان وضعیت حکومت قبلی متوقف مانده‌ایم! آیا یکی از دلایل انقلاب، به گواهی این کتاب، نارضایتی از تبعیض و فساد مالی نبوده است؟ پس دانلود pdf اعترافات ژنرال چرا حکومت در مبارزه با فساد و به‌ویژه در ریشه‌کنی تبعیض، ناتوان مانده و با مشکلات مشابه حکومت قبلی مواجه است؟

پی دی اف کتاب اعترافات ژنرال

خاطرات بازیگران سیاسی و حکومتی یکی از منابع مهم در مطالعات پی دی اف کتاب اعترافات ژنرال تاریخی به شمار می‌رود. این خاطرات به تحلیل عمیق‌تر لایه‌های زیرین و زوایای پنهان شخصیت حاکمان و نظام‌های حکومتی کمک می‌کند و نقشی بی‌نظیر ایفا می‌کند.

پی دی اف اعترافات ژنرال

اگرچه در عصر انقلاب ارتباطات و انفجار اطلاعات، پی دی اف اعترافات ژنرال عرصه سیاست و حکومت مانند سایر حوزه‌ها روشن‌تر و شفاف‌تر شده است، اما کتب خاطرات سیاستمداران همچنان مورد توجه و اهمیت ویژه‌ای قرار دارند.

خرید کتاب اعترافات ژنرال ارتشبد عباس قره باغی

خرید pdf کتاب اعترافات ژنرال

کتاب اعترافات ژنرال pdf رایگان

دانلود پی دی اف اعترافات ژنرال

کتاب اعترافات ژنرال در این متن به مسائلی از کشور و مشکلات حکومت در آن زمان اشاره شده که به عنوان دلایل انقلاب و خواسته‌های مردم مطرح گردیده‌اند، نظیر فساد مالی و تبعیض. جالب است که پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب و تجربه ۸ سال جنگ تحمیلی و شرایط دشوار زندگی، این مشکلات همچنان در کشور پابرجا هستند و حکومت در حل آن‌ها ناتوان مانده یا خود از عوامل بروز این مسائل بوده است.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب اصول سخنرانی و فن بیان به روش TED از کریس اندرسونکتاب اشعار عامیانه ایران از والنتین ژوکوفسکیکتاب از اون سوکیم

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.