کتاب رها کردن دیوید هاکینز PDF


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳۰ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3 مگابایت
تعداد صفحات
215
تعداد بازدید
4 بازدید
۸۰,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب رها کردن دیوید هاکینز با حجم ۲۱۵ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. کتاب رها کردن، طریقت تسلیم به قلم دیوید هاکینز، نگاهی متفاوت و نمادین به ضمیر، روان و ذهن انسان می‌کند.
نویسنده در این اثر، مشکلات عمیق و ریشه‌ای فکری و روانی که تقریباً همه‌ی مردم به نوعی با یک یا تعدادی از آن‌ها درگیر هستند را از دیدگاهی چند جانبه با ترکیبی از روان‌شناسی، انسان‌شناسی و دیدی نمادین مورد بررسی قرار داده است. برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب رها کردن دیوید هاکینز

 او پس از تقسیم‌بندی عواطف و احساسات در کتاب رها کردن دیوید هاکینز به ریشه‌ها و اثرات احساسات منفی اشاره می‌کند و روشی عملی و مؤثر برای رسیدگی و برخورد با آن‌ها شرح می‌دهد.

دانلود کتاب رها کردن دیوید هاکینز

ذهن با تمام افکارش توسط احساسات تحریک و هدایت می‌شود. هر احساسی نیز به نوبه‌ی خود مشتق هزاران فکر است. با دانلود کتاب رها کردن دیوید هاکینز می توانید به دانسته های خود در این زمینه بیفزایید.

pdf رها کردن دیوید هاکینز

این pdf رها کردن دیوید هاکینز به نحوه‌ی رسیدگی به احساسات منفی سرکوب و مهار شده‌ای می‌پردازد که به صورت انرژی منفی درون انسان انباشته می‌شوند و دیدگاه او را نسبت به جهان تار می‌کنند و سد راه خوشحالی، آرامش، موفقیت و رشدش خواهد شد.

خرید کتاب رها کردن دیوید هاکینز

چون بیشتر مردم در طول عمر خود سعی می‌کنند از احساسات خود فرار کنند، انرژی منفی سرکوب شده از طریق ناهنجاری‌های روان تنی، مشکلات جسمی، امراض روحی و روانی و مشکلات در روابط شخصی خود را نشان می‌دهد. خرید کتاب رها کردن دیوید هاکینز به شما در این زمینه کمک خواهد کرد.

پی دی اف کتاب رها کردن دیوید هاکینز

 هر کسی می‌تواند با تسلیم و رها کردن در طول کارها و امور روزمره، با نرمی و ظرافت به تمام اهدافش برسد. پی دی اف کتاب رها کردن دیوید هاکینز شما را در این زمینه آگاه تر می کند.

کتاب رها کردن

مشاهده و تجربه‌ی محو شدن منفی‌ها و جایگزین شدن فزاینده‌ی آن‌ها با احساسات و تجارب مثبت از نظر کتاب رها کردن لذت بخش است.

کتاب رها کردن pdf

ما یک بار عظیم از احساسات، رفتارها و باورهای منفی انباشته شده را با خود حمل می کنیم. فشارهای جمع شده ی ناشی از آن‌ها ما را بیچاره می کند و سرچشمه بسیاری از امراض و مشکلات است. این کتاب رها کردن pdf به ما در این زمینه توضیح های بیشتری می دهد.

دانلود کتاب رها کردن 

ما از احساسات درون خود واهمه داریم، زیرا اگر این احساسات رو شوند هیچ مکانیزم آگاهانه ای نمی شناسیم که بتوانیم آن‌ها را کنترل و هدایت کنیم. با دانلود کتاب رها کردن می توانیم در این زمینه آگاه تر شویم.

pdf رها کردن دیوید هاکینز

ما به این فشارها تن داده و آن‌ها را قبول کرده ایم و به اسم «شرایط و طبیعت انسانی» آن را توجیه می کنیم. ولی در حقیقت به دنبال هزاران راه برای فرار از آن هستیم. از نظر pdf رها کردن دیوید هاکینز عمر متوسط یک انسان صرف این می‌شود که چطور از این آشوب و بدبختی درونی اجتناب کرده و از دست آن فرار کند.

📕 فهرست مطالب کتاب رها کردن دیوید هاکینز :

فصل اول 🔸 : معرفی

فصل دوم 🔸 :  مکانیزم رها کردن

و …

فصل بیست و یکم 🔸 : پرسش ها و پاسخ ها

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب شهامت عشق ورزیدندانلود کتاب نانادانلود کتاب مردی در تاریکی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.