کتاب خدمتکار PDF


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳۱ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
71/5 MB
تعداد صفحات
595
دسته بندی
تعداد بازدید
14 بازدید
۱۱۸,۰۰۰ تومان ۵۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب خدمتکار با حجم ۵۹۵ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. سه شخصیت محوری در رمان خدمتکار ایفای نقش می کند: ایبی لین، خدمتکاری سیاه پوست است که در سال ۱۹۶۲ در می سی سی پی زندگی می کرد و همیشه با اطاعت تمام دستورات را انجام می داد، اما اخیرا نمی تواند که جلوی تلخی و رفتارهای پرخاش گرانه اش را بگیرد. دوستش مینی هیچ وقت دهان قرص و محکمی نداشته اما اکنون مجبور است به طریقی اسرار مربوط به کارفرمایش را نزد خود نگاه دارد. دختری سفیدپوست و اجتماعی به نام اسکیتر از کالج فارغ التحصیل شده و شخصیتی بلندپرواز است با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب خدمتکار PDF

کتاب خدمتکار pdf

این کتاب خدمتکار pdf ،  خدمتکار بیشتر از یک رمان معمایی، یک بازی روانی است که بین شخصیت‌ها در جریان است..

دانلود کتاب خدمتکار

گذشته‌ی تاریک شخصیت اصلی، میلی کالووی، نقش مهمی در شکل‌گیری داستان دارد. دانلود کتاب خدمتکار به شما کمک می‌کند تا با دانش و آگاهی بیشتری این دوران حساس را تجربه کنید.

pdf خدمتکار رایگان

این کتاب pdf خدمتکار رایگان عمارت نینا وینچستر، کارفرمای میلی، به عنوان یک شخصیت مرموز در داستان ظاهر می‌شود. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب خدمتکار pdf

در پس ظاهر آرام و بی‌دغدغه خانه، رازهای هولناکی نهفته است. این کتاب خرید کتاب خدمتکار pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب خدمتکار

در این کتاب ، جوّ ترس و وحشت به خوبی در رمان ایجاد شده و خواننده را تا پایان داستان درگیر خود می‌کند. با دانلود پی دی اف کتاب خدمتکار ، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

کتاب خدمتکار pdf رایگان

شخصیت‌های داستان به خوبی پرداخته شده‌اند و هر کدام داستانی برای گفتن دارند. با دانلود این کتاب کتاب خدمتکار pdf رایگان ، می‌توانید از محتوای کاربردی و جامع آن بهره‌مند شوید و دوران کنکور را بهتر مدیریت کنید.

کتاب خدمتکار pdf

این کتاب خدمتکار pdf ، تم‌های انتقام و عدالت در داستان به شدت برجسته هستند..

دانلود کتاب خدمتکار

نویسنده با پرداختن به روانشناسی پیچیده شخصیت‌ها، عمق داستان را افزایش داده است. دانلود کتاب خدمتکار به شما کمک می‌کند تا با دانش و آگاهی بیشتری این دوران حساس را تجربه کنید.

pdf خدمتکار رایگان

این کتاب pdf خدمتکار رایگان داستان مملو از غافلگیری‌های پی در پی است که خواننده را شگفت‌زده می‌کند. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید خدمتکار pdf

پایان داستان به گونه‌ای طراحی شده است که خواننده را تا آخرین لحظه در تعلیق نگه می‌دارد. این کتاب خرید کتاب خدمتکار pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب خدمتکار

در این کتاب ، خدمتکار علاوه بر یک رمان هیجان‌انگیز، یک مطالعه‌ی عمیق بر روی شخصیت انسان نیز هست. با دانلود پی دی اف کتاب خدمتکار ، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

کتاب خدمتکار pdf رایگان

اگر به رمان‌های روانشناختی و معمایی علاقه دارید، خدمتکار قطعاً برای شما جذاب خواهد بود. با دانلود این کتاب کتاب خدمتکار pdf رایگان ، می‌توانید از محتوای کاربردی و جامع آن بهره‌مند شوید و دوران کنکور را بهتر مدیریت کنید.

دانلود کتاب خدمتکار رایگان

خواندن خدمتکار تجربه‌ای فراموش‌ نشدنی خواهد بود که شما را تا مدت‌ها درگیر خود خواهد کرد. دانلود کتاب خدمتکار رایگان در دسترس است، پس از آن بهره‌مند شوید و اطلاعات خود را به روز کنید.

📕 فهرست مطالب کتاب خدمتکار :

فصل اول 🔸 : آگوست ۱۹۶۲

فصل دوم 🔸 : وقتی در جکسون…

و …

فصل ششم 🔸 : در یک روز گرم

کتاب خدمتکار کاترین استاکت، زاده ی ۱۹۶۹، رمان نویس آمریکایی است که اولین کتاب او با عنوان خدمتکار مدت ها در لیست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داشت. این رمان درباره ی خدمتکاران رنگین پوست است که در دهه ی ۱۹۶۰ میلادی در شهر جکسون ایالت می سی سی پی آمریکا در خانه ی سفیدپوستان کار می کردند.استاکت قبل از انتشار اولین رمان خود در شهر نیویورک در حرفه ی انتشار مجلات فعالیت داشت. نوشتن رمان خدمتکار ۵ سال طول کشید. 

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب ویران سرائیدن اسماعیل شاهرودسدانلود کتاب چون دوستت دارم گیوم موسودانلود کتاب شرق شناسی ادوارد سعید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.