کتاب درمان اختلالات خواندن PDF


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۳۰ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
3/0 مگابایت
تعداد صفحات
145
تعداد بازدید
9 بازدید
۵۸,۰۰۰ تومان ۲۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب درمان اختلالات خواندن دکتر مصطفی تبریزی با حجم ۱۴۵صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. این کتاب، یکی از منابع معتبر در زمینهٔ مشکلات یادگیری و اختلالات خواندن در ایران میباشد. این کتاب به بررسی اختلالات خواندن و دلایل ایجاد آن‌ها و روشهای تشخیصی و درمانی میپردازد.
دکتر تبریزی در این کتاب روش‌های کاربردی و علمی برای کمک به دانش‌آموزان و افرادی که با مشکلات خواندن مواجه هستند ارائه داده است. برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

دانلود کتاب اختلالات خواندن PDF

کتاب درمان اختلالات خواندن pdf

این کتاب درمان اختلالات خواندن pdf ، به بررسی شرح مشکلاتی مانند نارساخوانی می‌پردازد.

دانلود کتاب درمان اختلالات خواندن

این کتاب به بررسی علمی و عملی مشکلات خواندن پرداخته شده و راهکارهای مناسبی برای بهبود این اختلالات ارائه می‌شود. دانلود کتاب درمان اختلالات خواندن به شما کمک می‌کند تا با دانش و آگاهی بیشتری این دوران حساس را تجربه کنید.

pdf درمان اختلالات خواندن رایگان

این کتاب pdf درمان اختلالات خواندن رایگان این کتاب شامل تکنیک‌های متعددی است که معلمان، والدین و متخصصان روانشناسی می‌توانند از آن‌ها برای کمک به کودکان دچار اختلالات خواندن استفاده کنند. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

کتاب درمان اختلالات خواندن pdf رایگان

روش‌های تشخیصی برای شناسایی سریع‌تر این مشکلات نیز به‌طور جامع توضیح داده شده است. با دانلود این کتاب کتاب درمان اختلالات خواندن pdf رایگان ، می‌توانید از محتوای کاربردی و جامع آن بهره‌مند شوید.

دانلود کتاب درمان اختلالات خواندن

نویسنده به جنبه‌های روان‌شناختی و تربیتی مشکلات خواندن پرداخته و بر اساس تحقیقات جدید، بهترین راهکارهای درمانی را معرفی می‌کند. دانلود کتاب درمان اختلالات خواندن به شما کمک می‌کند تا با دانش و آگاهی بیشتری این دوران حساس را تجربه کنید.

pdf درمان اختلالات خواندن رایگان

این کتاب pdf درمان اختلالات خواندن رایگان این کتاب به ویژه برای معلمان، مشاوران تحصیلی و روانشناسان تربیتی کاربردی است. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب درمان اختلالات خواندن اثر دکتر مصطفی تبریزی pdf

مباحثی چون عوامل زیستی و روانی مؤثر بر مشکلات خواندن مورد بحث قرار گرفته است. این کتاب خرید کتاب درمان اختلالات خواندن اثر دکتر مصطفی تبریزی pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب درمان اختلالات خواندن اثر دکتر مصطفی تبریزی

به طور کلی این کتاب راهنمای مفید برای شناخت و درمان این اختلال میباشد. با دانلود پی دی اف کتابدرمان اختلالات خواندن اثر دکتر مصطفی تبریزی ، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

کتاب درمان اختلالات خواندن pdf رایگان

این کتاب به بررسی مشکلات مربوط به اختلال خواندن و سایر مشکلات یادگیری پرداخته و راهکارهای کاربردی و علمی برای معلمان، والدین و مشاوران ارائه می‌دهد. با دانلود این کتاب کتاب درمان اختلالات خواندن pdf رایگان ، می‌توانید از محتوای کاربردی و جامع آن بهره‌مند شوید.

دانلود کتاب درمان اختلالات خواندن رایگان

این کتاب به بهبود عملکرد تحصیلی کودکان و نوجوانان کمک میکند. دانلود کتاب درمان اختلالات خواندن رایگان در دسترس است، پس از آن بهره‌مند شوید و اطلاعات خود را به روز کنید.

📕 فهرست مطالب کتاب درمان اختلالات خواندن :

فصل اول 🔸 : تعریف اختلالات یادگیری

فصل دوم 🔸 : علل و عوامل مؤثر در اختلالات خواندن 

و …

فصل ششم 🔸 : روش‌های درمان اختلالات خواندن

کتاب درمان اختلالات خواندن به بررسی مشکلات مربوط به اختلال خواندن و سایر مشکلات یادگیری پرداخته و راهکارهای کاربردی و علمی برای معلمان، والدین و مشاوران ارائه می‌دهد. در این کتاب، علاوه بر تعریف و توضیح درباره‌ی اختلالات خواندن، به روش‌های تشخیص، ارزیابی و درمان‌های رفتاری و آموزشی نیز پرداخته می‌شود.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب ویران سرائیدن اسمایل شاهرودیدانلود کتاب مسیح و مسیحیان جان استاتدانلود کتاب ساختار روان شناختى فاشیسم ژرژ باتاى

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.