کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر PDF


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۸ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
pdf
حجم فایل
10 مگابایت
تعداد صفحات
339
دسته بندی
تعداد بازدید
17 بازدید
۱۰۰,۰۰۰ تومان ۴۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر با حجم ۳۳۹ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. کتاب نسبیت خاص و عام و کیهانشناختی نوشته ولفگانگ ریندر با ترجمه رضا منصوری, حسین معصومی همدانی, توسط انتشارات مرکز دانشگاهی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: فیزیک، کیهانشناسی، نسبیتهای خاص و عام، فرمولبندی رسمی نسبیت عام می باشد. برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر

مؤلف سعی کرده است در کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر نظریه نسبیت را به طور جامع در سطح قابل استفاده برای دانشجویان سالهای آخر دوره لیسانس ارائه کند.

دانلود کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر

برای شروع مطالعه دانلود کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر آشنایی با حساب دیفرانسیل و انتگرال و حساب برداری کافی است، اما سطح ریاضی کتاب به تدریج رشد می‌کند.

pdf نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر

چاربردارها در میانه مبحث pdf نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر نسبیت خاص معرفی می‌شوند و آنجا که باید از تانسورها هم استفاده می‌شود.

خرید کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر

فصلهای کتاب عبارت‌اند از: طلوع و افول فضای مطلق؛ سینماتیک اینشتینی؛ نورشناخت اینشتینی؛ فضازمان و چاربردارها؛ مکانیک ذره‌نسبیتی؛ نسبیت و الکترودینامیک؛ مفاهیم اساسی نسبیت عام؛ فرمولبندی رسمی نسبیت عام؛ و کیهانشناسی. دو پیوست و تعدادی مسائل هم در انتهای کتاب آمده است. با خرید کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر می توانید از محتوای ارزشمند آن بهره مند شوید.

پی دی اف کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر

نسبیت عام، یعنی نظریه نوین گرانش که در آن ذره های آز‏اد در امتداد مستقیم ترین خط ممکن در فضا-زمان خمیده حرکت می کنند، و کیهانشناسی نوین از بزرگترین دستاوردهای فکری در فیزیک محسوب می شود. همه این مطالب در پی دی اف کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر آمده اند.

کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر رایگان

در این میان نسبیت خاص در کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر رایگان بسادگی معرفی شده است.

کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی

در این کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی نظریه نسبیت در دسترس دانشجویان سالهای آخر دوره کارشناسی قرار می دهد، و مطالب جدید و از نسبیت ارائه می دهد. مباحث نسبیت خاص، نسبیت عام وکیهانشناسی و بعضی مطالب آن در یک نیمسال قابل مطالعه است.

دانلود کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی

برای دانشجویانی که حساب دیفرانسیل و انتگکرال را تا مشتقگیری جزئی، بردارها را تا مرحله مشتقگیری از آنها، و مفید ترین روش تقریب یعنی قضیه دو جمله ای بداند، باید بتواند این کتاب را بخواند. دانلود کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی به آنها کمک خواهد کرد.

pdf نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی

تجربه برخورد با تانسورها و هندسه ریمانی در خلال این pdf نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی خواهد یافت و به دانشجویان این رشته کمک خواهد کرد.

نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی

کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناسی نوشته ی ولفگانگ ریندلر، با ترجمه رضا منصوری و حسین معصومی همدانی، یکی از منابع برجسته برا ی مطالعه ی نظریه نسبیت و کیهان شناسی به زبان فارسی است.

 

📕 فهرست مطالب کتاب نسبیت خاص و عام و کیهان شناختی ولفگانگ ریندلر :

فصل اول 🔸 : طلوع و افول فضای مطلق

فصل دوم 🔸 : سینماتیک اینشتینی 

و …

کتاب نسبیت خاص و عام و کیهانشناسی نوشته ی ولفگانگ ریندلر با ترجمه رضا منصوری و حسین معصومی همدانی، به دلیل برخورداری از ویژگی های متعدد، به عنوان منبعی ارزشمند برای دانشجویان و علاقه مندان به فیزیک نظری، به ویژه در حوزه نسبیت و کیهان شناسی شناخته می شود…

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب فریفته تصادفدانلود کتاب زردشتیاندانلود کتاب قدم اول

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.