معرفی و دانلود کتاب سووشون‌


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۸ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
پی دی اف
حجم فایل
3.5 مگابایت
تعداد صفحات
307
دسته بندی
تعداد بازدید
9 بازدید
۸۹,۰۰۰ تومان ۴۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب سووشون‌ با حجم ۳۰۷ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب «سووشون» اثر سیمین دانشور، نویسنده معاصر ایرانی، به عنوان نخستین رمان او شناخته می‌شود و یکی از مهم‌ترین آثار ادبیات فارسی به شمار می‌آید. این رمان که در سال ۱۳۴۸ منتشر شد، در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم و در شهر شیراز روایت می‌شود. داستان حول محور زری و یوسف، زوجی که در آن دوران پرآشوب با چالش‌های بزرگی روبرو هستند، می‌چرخد.
کتابسووشون، نخستین رمان سیمین دانشور، در سال ۱۳۴۸ منتشر شد. این داستان در شیراز و در سال‌های پایانی جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و فضای اجتماعی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ را به تصویر می‌کشد. برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب سووشون pdf

این کتاب سووشون pdf ، نام‌گذاری این کتاب نیز به دلیل شباهت سرنوشت یکی از شخصیت‌ها با داستان سیاوش، قهرمان اسطوره‌ای ایران باستان، صورت گرفته است.

دانلود کتاب سووشون

برخی منتقدان بر این باورند که وقایع تاریخی دههٔ ۱۳۳۰، از جمله کودتای ۲۸ مرداد، در روند داستان تأثیرگذار بوده‌اند؛ به‌طوری‌که یکی از شخصیت‌های اصلی داستان در روز ۲۹ مرداد جان خود را از دست می‌دهد.. دانلود کتاب سووشون  در سایت امکان پذیر است .

pdf سووشون رایگان

این کتاب pdf سووشون رایگان در کتاب سووشون، اثر برجسته و محبوب سیمین دانشور، یکی از مهم‌ترین رمان‌نویسان ایرانی است. این رمان در سال ۱۳۴۸ منتشر شد و به تصویر کشیدن وقایع و فضای خاص و تلخ ایران در سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵ می‌پردازد. . به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب سووشون pdf

 روایت منحصر به فرد و زنانه دانشور از این دوران، سووشون را به اثری برجسته تبدیل کرد که توجه بسیاری از خوانندگان و تحسین منتقدان و نویسندگان بزرگ را جلب کرد. از زمان انتشار این کتاب، بیش از پانصدهزار نسخه از آن به فروش رفته و سووشون به هفده زبان مختلف از جمله انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی و چینی ترجمه شده است. این کتاب خرید کتاب سووشون pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب سووشون

در این کتاب ،سووشون، اثر سیمین دانشور، نویسنده برجسته چند دهه اخیر ایران، به تصویر کشیدن زندگی فئودالی در دوران اشغال ایران توسط انگلیسی‌ها می‌پردازد. نویسنده با مهارت، این موضوع را در قالب داستانی جذاب به نگارش درآورده است. استفاده از برخی واژه‌های عامیانه شیرازی در متن، جذابیت داستان را دوچندان کرده است. یکی از ویژگی‌های بارز سووشون، ساختار ساده و نثر روان آن است. با دانلود پی دی اف کتاب سووشون ، به راحتی می‌توانید به این کتاب پر محتوا  دسترسی پیدا کنید.

کتاب سووشون pdf رایگان

به طور کلی، رمان سووشون داستان زری را روایت می‌کند که نماد یک زن آرام ایرانی است و همواره در تلاش است تا محیط خانه را در آرامش نگه دارد. نگرانی‌های زری، شخصیت اصلی داستان، برای حفظ جان همسرش (یوسف) و پسرش (خسرو) او را وادار می‌کند تا در برابر خواسته‌های نابه‌جای حاکم تسلیم شود. این فشار به حدی است که او ناچار می‌شود از گوشواره زمردی که یادگاری از شب عروسی‌اش است و همچنین اسب خسرو، برای دادن به دختر حاکم دل بکند.. با دانلود این کتاب کتاب سووشون pdf رایگان ، می‌توانید از این رمان زیبا بهره مند شوید .

کتاب سووشون pdf

این کتاب سووشون pdf ، رمان “سووشون” که با تلفظ صحیح‌تر “سو وَ شون” شناخته می‌شود، اثر برجسته‌ای از سیمین دانشور، نویسنده معروف ایرانی و همسر جلال آل احمد است. این کتاب برای نخستین بار در سال ۱۳۴۸ و پیش از انقلاب منتشر شد. داستان “سووشون” در شهر زیبای شیراز و در اواخر جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و به تصویر کشنده فضای اجتماعی سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۳۰ است. عنوان کتاب به سرنوشت یکی از شخصیت‌های داستان و همچنین به داستان سیاوش، قهرمان اسطوره‌ای ایران باستان اشاره دارد..

دانلود کتاب سووشون 

این کتاب رمانی حماسی-اجتماعی است که در سال ۱۳۴۸ منتشر شد و به سرعت به یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های فارسی تبدیل گردید. این داستان به زندگی زنی به نام زری در شیراز در سال‌های ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۵، در دوران جنگ جهانی دوم، می‌پردازد. سیمین دانشور با خلق شخصیت‌های پیچیده و چندبعدی، به ویژه زری، خواننده را به سفری در لایه‌های مختلف جامعه، از طبقه اشراف تا مردم عادی، می‌برد. زری زنی قوی و با اراده است که در برابر چالش‌ها و مشکلات زندگی، استقامت نشان می‌دهد. دانلود کتاب سووشون در سایت اسکریپت یک امکان پذیر است .

pdf سووشون رایگان

این کتاب pdf سووشون رایگان در داستان سووشون با زبانی ساده و روان آغاز می‌شود و نویسنده از هرگونه زیورآلات زبانی پرهیز می‌کند. در صفحات ابتدایی کتاب، خواننده به درونمایهٔ اصلی رمان پی می‌برد و برای آنچه در ادامه با آن روبه‌رو خواهد شد، پیش‌زمینه‌ای کسب می‌کند که نمونه‌ای از آرایه ادبی براعت استهلال در ادبیات فارسی است. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب سووشون pdf

در برخی بخش‌ها، این رمان که از دیدگاه دانای کل و از منظر ذهن زری، شخصیت اصلی زن داستان روایت می‌شود، از مسیر اصلی خود منحرف می‌شود تا اطلاعات بیشتری دربارهٔ موضوع اصلی داستان به خواننده ارائه دهد.. این کتاب خرید کتاب سووشون pdf را به صورت رایگان دانلود کنید.

پی دی اف کتاب سووشون

در این کتاب ،سیمین دانشور، نویسنده و مترجم ایرانی، در تاریخ هشتم اردیبهشت ۱۳۰۰ در شیراز به دنیا آمد. پدرش، محمدعلی دانشور، پزشک و مادرش، قمرالسلطنه حکمت، مدیر هنرستان دخترانه بود. از دوران کودکی، علاقه‌ی زیادی به کتاب‌خوانی داشت و به‌واسطه‌ی کتابخانه‌ی پدرش، با ادبیات ایران و جهان آشنا شد. او دوره‌ی ابتدایی را در مدرسه‌ی انگلیسی‌زبان مهرآیین گذراند و به این ترتیب زبان انگلیسی را آموخت. اولین مقاله‌اش را در شانزده‌سالگی با عنوان «زمستان بی‌شباهت به زندگی ما نیست» در یک نشریه محلی منتشر کرد.. با دانلود پی دی اف کتاب سووشون، به راحتی می‌توانید به این کتاب  دسترسی پیدا کنید.

کتاب سووشون pdf رایگان

شخصیت زری شبیه به سیمین دانشور و شخصیت یوسف شبیه به جلال آل احمد است. شخصیت‌های دیگر مانند دکتر عبدالله‌خان، خانم مسیحادم، مک ماهون، بی‌بی همدم و ملک‌سهراب هم از شخصیت‌های واقعی الهام گرفته شده‌اند.. با دانلود این کتاب کتاب سووشون pdf رایگان ، برای درسترسی به فایل این کتاب با ما همراه باشید.

دانلود کتاب سووشون رایگان

داستانِ سووشون در بحبوحه‌ى جنگ جهانى دوم روایت مى‌شود، آنگاه که نیروهاى انگلیسى وارد مرزهاى جنوبى ایران شده‌اند و سواى از اعلامِ بى طرفى ایران، بدون خون و خونریزى مملکت را تصاحب کرده‌اند. دانلود کتاب سووشون رایگان در دسترس است.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب نفر هفتم PDFکتاب ارتش شیطان PDFکتاب آموزش خوشنویسی با خودکار نوین‌ تحریر آزاده رستمی PDF

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.