کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده جی.کی.رولینگ pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۷ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
4 مگابایت
تعداد صفحات
390
دسته بندی
تعداد بازدید
20 بازدید
۹۸,۰۰۰ تومان ۴۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده از جی.کی.رولینگ با حجم ۳۹۰ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب “هری پاتر و فرزند نفرین شده” که توسط جی.کی. رولینگ، جان تیفانی و جک تورن نوشته شده، هشتمین داستان از مجموعه هری پاتر و نخستین داستان رسمی این مجموعه است. این اثر در سال ۲۰۱۶ به صورت نمایشنامه به روی صحنه تئاتر رفت.
این قصه هنگامی در حال‌ حادثه شده است که هری پاتر و دیگر دوستانش وارد عصر بزرگسالی شده اند . منش رسمی این حکایت یعنی هری حالا در حکومت ساحری به عنوان پرسنل سرگرم به حرفه شده منتها هنوز با سیاهی های سابق دست به یقه بوده است . او وصلت نموده و دارای دو بچه شده ، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده جی.کی.رولینگ pdf

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf

داستان “هری پاتر و فرزند نفرین شده” در زمانی رخ می‌دهد که هری پاتر و دوستانش به بزرگسالی رسیده‌اند. هری اکنون کارمندی در وزارت جادو است، اما هنوز با سایه‌های گذشته‌اش دست و پنجه نرم می‌کند. او ازدواج کرده و دو فرزند دارد. پسر کوچکش، آلبوس، شباهت زیادی به هری دارد، اما او با پسر دراکو مالفوی، که در دوران نوجوانی با هری دشمن بود، کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf دوست می‌شود. این دو تصمیم می‌گیرند با سفر در زمان، یکی از دوستان هری را که سال‌ها پیش در یک مسابقه جادوگری جان خود را از دست داده، نجات دهند.

دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

آلبوس فرزند کوچک تر هری با اینکه همانندی قیافتاً خیلی با پدرش خواهد داشت ولی دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده برخلاف او با فرزند دراکو مالفوی – پسری که در زمانه شباب هری دایم با او منازع شد – آشنا گشته و آن دو قصد می گیرند تا با جابجایی در وقت روان یکی از دوستان هری را که سال ها ما قبل در جریان یک کنکور سحر شهید تبدیل شده خواهد شد ، خلاص دهند .

pdf هری پاتر و فرزند نفرین شده ترجمه امید کرات

مسافرت آن ها در وقت با اتفاقاتی همراه شده است که پای ولدمورت ، تنها سنگدل کامل قصه های هری پاتر را شروع مجدد به حکایت باز ادا می کند و این نوبت دخترخانم ولدمورت در مترصد این برمی آید تا pdf هری پاتر و فرزند نفرین شده ترجمه امید کرات با تعویض راه اتفاقات قدیمی شغلی ادا کند که هری پاتر بمیرد و پدرش مجدداً زندهشده و به قوت بازگردد .

pdf کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده (Harry Potter and the cursed child parts one and two) جدیدترین اثر از مجموعه کتاب‌های هری پاتر است که با هفت اثر پیشین دو تفاوت قابل ملاحظه دارد: اول اینکه علاوه بر جی. کی. رولینگ (J. K. Rowling)، pdf کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده جان تیفانی (John Tiffany) و جک تورن (Jack Thorne) نیز بر این کتاب نظارت داشته‌اند و مورد بعد اینکه برخلاف سایر کتاب‌های قبلی که به صورت رمان منتشر می‌شد این کتاب در قالب نمایشنامه منتشر شده است.

دانلود هری پاتر و فرزند نفرین شده کتاب pdf

نمایشنامه «هری پاتر و فرزند نفرین شده» به عنوان هشتمین داستان از مجموعه هری پاتر شناخته می‌شود و نخستین داستان رسمی این مجموعه است که دانلود هری پاتر و فرزند نفرین شده کتاب pdf بر روی صحنه تئاتر به نمایش درمی‌آید. هری پاتر همواره با چالش‌های زیادی روبرو بوده، اما اکنون شرایط زندگی‌اش به مراتب دشوارتر از گذشته است. او ساعات زیادی را در وزارت جادو به کار مشغول است و همچنین پدر سه فرزند مدرسه‌ای نیز می‌باشد.

دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf

اگر به داستان‌های فانتزی علاقه دارید، دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf از خواندن «هری پاتر و فرزند نفرین شده» لذت خواهید برد. این کتاب برای کسانی که سایر جلدهای مجموعه هری پاتر را دوست داشته‌اند، اثری جذاب و دلنشین به حساب می‌آید.

دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده رایگان

کتاب هری پاتر و بچه لعن می شود کاملا گوناگون با هفت نشانه پیشیین هری پاتر ، آغازین تفاوتش نویسندگان آن خواهد شد که در این تیم علاوه بر جی کی رولینگ ، روح تیفانی و جک تورن ایضاً تاثیرات و نظارت هایی داشتند و دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده رایگان دومین مغایرت ، نمایش نامه هستن این پی شد ، برخلاف مجموعه ی پیشیین که داستان بودند . این کتاب صحیح سه موقع آن‌هنگام از نشر ۶۸۰ بلبل بشره از آن به فروش رفت .

دانلود هری پاتر و فرزند نفرین شده ترجمه امید کرات

هری پاتر بلافاصله پس از انتشار به یکی از کتاب‌های محبوب تبدیل شد و دانلود هری پاتر و فرزند نفرین شده ترجمه به زبان‌های مختلفی ترجمه گردید. کتاب “هری پاتر و فرزند نفرین شده” داستانی متفاوت از این مجموعه را روایت می‌کند.

دانلود pdf هری پاتر و فرزند نفرین شده

جوان رولینگ، که به جی کی رولینگ شناخته می‌شود، در سال ۱۹۶۵ در انگلستان به دنیا آمد. دانلود pdf هری پاتر و فرزند نفرین شده او تحصیلات خود را در دانشگاه اکستر در رشته زبان و فرانسه آغاز کرد و جالب است که ایده نوشتن کتاب هری پاتر را در روزی که منتظر قطار برای رفتن به دانشگاه بود، به دست آورد.

پی دی اف کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

 در سال ۱۹۹۲ با مردی ازدواج کرد و صاحب دختری شد. اما پس از مدتی از هم جدا شدند و پی دی اف کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده او خود را فردی شکست‌خورده احساس کرد. این وضعیت باعث شد که مدتی دچار افسردگی شود و حتی به فکر خودکشی بیفتد.

خرید کتاب  هری پاتر و فرزند نفرین شده

خرید pdf کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده pdf رایگان

دانلود کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده پی دی اف

کتاب هری پاتر و فرزند نفرین شده تنها در مدت سه روز پس از عرضه فروش بسیاری را در انگلستان داشته و بیش از ۶۸۰ هزار جلد از آن به فروش رفته است.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب والس خداحافظی pdf رایگان عباس پژمانکتاب نفوس مرده از نیکولای گوگولخرید کتاب مهارت کشف دروغ گو pdf

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.