کتاب والس خداحافظی میلان کوندرا pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۷ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
2 مگابایت
تعداد صفحات
261
دسته بندی
تعداد بازدید
18 بازدید
۷۸,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب والس خداحافظی از میلان کوندرا با حجم ۲۶۱ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب والس‌ خداحافظی‌ ، رمانی نوشته‌ ی میلان کوندرا بوده است که نخستین مرتبه در سال ۱۹۷۲ چاپ‌ شد .
این احتمالاً تاریک‌ترین رمان کوندرا است. “والس وداع” ما را به این فکر می‌اندازد که قربانیان نیز به اندازه جلادان خود قابل سرزنش هستند و بهترین اتفاقی که می‌تواند برای زمین بیفتد، رهایی از دست انسان‌هاست، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب والس خداحافظی میلان کوندرا pdf

کتاب والس خداحافظی pdf

در این قصه طنزآلود و به آموزش پایدار که در یک ناحیه باستانی در اروپای منسوب به مرکز رخ می دهد ، هشت شخصیت‌ به ماجرایی دلچسب وارد می شوند : توجه قشنگ و کاندید سابقش؛ مردی عجیب‌ و ناشناخته که کتاب والس خداحافظی pdf دکتر زنان و زایمان‌ است؛ یک آمریکایی توانگر که هم اصول گراست و هم بی اخلاق؛ نوازنده ای معروف و خانم شیک و بیش مشکوکش؛ و مردی که سابقاً اسیر دیپلماتیک بوده و در این زمان تصمیم می نماید از سرزمین خارج‌ بشود .

دانلود کتاب والس خداحافظی

میدان پیشامد شهرنشین دارای آب معدنی شده است که زنان در دانلود کتاب والس خداحافظی جستجوی حاصلخیزی به آنجا رفت و آمد می کنند؛ رزنا در این کشور تیماردار شده است و مهربانی به شهرت فرانتیشک می کند که خبره اسباب های سرمازاست .

pdf والس خداحافظی ترجمه عباس پژمان

رزنا دو ماه سابق از آن با کلیما ، خنیاگر زبانزد ترومپت در تختگاه ، pdf والس خداحافظی ترجمه عباس پژمان  تجمش نموده خواهد بود . مانند در پی آن آبستن می شود ، عزم می گیرد که زندگی اش را با همگی وجود به نام موسیقیدان ترومپت پیوستگی زند و از پیش‌پاافتادگی فرانتیشک چشم بپوشد .

pdf کتاب والس خداحافظی

 قصه با تلفن اجرا کردن به کلیما سرآغاز می شود که از بامداد تاریخ دوم ، وحشتزده به ولایت آب معدنی می آید . کلیما با شتابزدگی به عند محبوب خودش برتلف می رود؛ امریکایی متمکن و اسیر به مریضی قلبی ، pdf کتاب والس خداحافظی نوعی منزه نوگرا که سرش زمانی به هاله ای نیلی مشخص شدن می شود .

دانلود والس خداحافظی کتاب pdf

برتلف او را به حضور پزشک اشکرتا دکتر زنان و دانلود والس خداحافظی کتاب pdf سر انجمن بی‌شمار سخت گیر وکیل بر سقط‌ جنین می برد .

دانلود کتاب والس خداحافظی pdf

 رمان «والس خداحافظی» که بدون شک یکی از درخشان‌ترین و دانلود کتاب والس خداحافظی pdf سرگرم‌کننده‌ترین آثار کوندرا به شمار می‌آید، به شیوه‌ای جذاب و متفاوت به بنیادی‌ترین سوالات بشر می‌پردازد.

دانلود کتاب والس خداحافظی رایگان

والس‌ خداحافظی‌ (چکی : Valčík na rozloučenou) شهرت یکی از رمان های میلان کوندرا شد که به زبان بی‌متراژ در سال ۱۹۷۲ پراکنده شد و در سال ۱۹۷۶ نقل فرانسوی این قصه به چاپ‌ رسید‌ . دانلود کتاب والس خداحافظی رایگان این کتاب با عباس پژمان‌ به ایرانی ترجمه‌ و انتشارات روشنگران و بررسی‌ها زنان آن را متفرق نموده می باشد .

دانلود والس خداحافظی ترجمه عباس پژمان

همان برتلف، فرشته شصت ساله است که روح رزنا را از بار اننتخاب ناممکن میان یک دانلود والس خداحافظی ترجمه عباس پژمان  متخصص وسایل سرمازا و یک ستاره می‌رهاند و به نظر می‌رسد که قادر است سرانجام اضطراب زن جوان بدبخت را زایل کند.

دانلود pdf والس خداحافظی

اما شخصیت دیگری سر راه آنان قرار می‌گیرد: یاکوب، از دوستان قدیمی پزشک زنان. او سالها پیش از آن، پس از رویارویی با شکنجه و زندان (ماجرا جایی در اروپای مرکزی و در دوران کمونیستی می‌گذرد)، چون در دانلود pdf والس خداحافظی آرزوی داشتن مکانی بود تا هر لحظه که بخواهد زندگی را ترک گوید، از اشکرتا خواسته بود تا برایش قرصی مرگ‌آور درست کند.

پی دی اف کتاب والس خداحافظی

مهمانی خداحافظی، رمانی است نوشته میلان کوندرا، نویسنده‌ای که در چک به دنیا آمده و پی دی اف کتاب والس خداحافظی به فرانسه تبعید شده است. این رمان شامل پنج فصل است که هر فصل به روایت یک روز از پنج روز زندگی شخصیت‌های داستان در یک مکان کوچک می‌پردازد.

خرید کتاب والس خداحافظی عباس پژمان

خرید pdf کتاب والس خداحافظی

کتاب والس خداحافظی pdf رایگان عباس پژمان

دانلود کتاب پی دی اف والس خداحافظی

کتاب والس خداحافظی شخصیت‌های متنوع و مختلف رمان هر یک با رویدادی مواجه هستند و در میانه‌ی داستان خود، به شخصیت‌های دیگر ارتباط پیدا می‌کنند؛ بدون آنکه نویسنده از توسعه شخصیت و داستان هر یک از آن‌ها غافل شود.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب نفوس مرده از نیکولای گوگولکتاب مهارت کشف دروغ گوکتاب موزه ی بی گناهی گلناز ترجمه غبرایی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.