کتاب موزه ی بی گناهی اورهان پاموک pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۷ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
4 مگابایت
تعداد صفحات
588
دسته بندی
تعداد بازدید
17 بازدید
۱۱۸,۰۰۰ تومان ۵۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب موزه ی بی گناهی از اورهان پاموک با حجم ۵۸۸ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.موزه معصومیت یک موزه در منطقه شوکورکوما در بخش بیبی‌اوغلو (استانبول) گلو در شهر استانبول در کشور ترکیه است.
اورهان پاموک، برندهٔ جایزهٔ نوبل ادبیات، این موزه را به‌منظور ارتباط با رمان خود به نام «موزه معصومیت» که با همین عنوان منتشر شده، تأسیس کرده است، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب موزه ی بی گناهی اورهان پاموک pdf

کتاب موزه ی بی گناهی pdf ترجمه گلناز غبرایی

رمان و موزه که بر اساس داستان زندگی دو کتاب موزه ی بی گناهی pdf ترجمه گلناز غبرایی خانواده در استانبول شکل گرفته‌اند، به طور همزمان ایجاد شده‌اند.

موزه ی بی گناهی به ترجمه گلناز غبرایی

رمان و موزه نمایی از زندگی طبقه مرفه استانبول در بازه زمانی ۱۹۷۰ تا ۲۰۰۰ را به تصویر می‌کشند. موزه ی بی گناهی به ترجمه گلناز غبرایی داستان این رمان حول کمال، مردی از طبقه مرفه استانبول می‌چرخد که به یکی از اقوام کم‌درآمد خود عشق می‌ورزد، در حالی که موزه مجموعه‌ای از یادگاری‌های این عشق را به نمایش می‌گذارد.

pdf کتاب موزه ی بی گناهی گلناز ترجمه غبرایی

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت رسمی موزه، اشیاء موجود در این موزه به دقت و با ظرافت، pdf کتاب موزه ی بی گناهی ترجمه گلناز غبرایی آنچه را که شخصیت‌های رمان استفاده می‌کردند، به آن گوش می‌سپردند، تماشا می‌کردند، جمع‌آوری می‌کردند و در رویاهای خود می‌دیدند، در جعبه‌ها و ویترین‌ها به نمایش می‌گذارد.

خرید کتاب موزه ی بی گناهی اورهان پاموک pdf

اورهان پاموک، نویسنده معاصر ترک و برنده جایزه نوبل ادبیات در سال ۲۰۰۶، آثار بسیار زیبا و ارزشمندی را خلق کرده است. کتاب‌های او به بیش از ۶۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده‌اند. یکی از آثار برجسته‌اش، “موزه معصومیت”، به بررسی عشق، روابط انسانی، انتقاد از طبقه مرفه جامعه و شکستن تابوهای سنتی در ترکیه می‌پردازد و خرید کتاب موزه ی بی گناهی اورهان پاموک pdf گذار از تفکرات سنتی به سوی مدرنیته را به تصویر می‌کشد.

پی دی اف موزه ی بی گناهی اورهان پاموک

داستان این کتاب در سال ۱۹۷۵ و بهاری فوق العاده زیبا در استانبول اتفاق می افتد . کمال ، فرزند یکی از ثروتمند ترین خانواده های شهر ، در شرف ازدواج با سیبل ، دختر یکی دیگر از خانواده های اشرافی ، پی دی اف موزه ی بی گناهی اورهان پاموک قرار دارد که با یک دختر فروشنده ی زیبا به نام فوسون که از قضا رابطه ی فامیلی دوری نیز دارند ، آشنا می شود . 

کتاب موزه ی بی گناهی pdf 

این داستان از زبان کمال، پسر ۳۰ ساله‌ای از خانواده‌ای با اصالت باسمچینی روایت می‌شود. کتاب موزه ی بی گناهی pdf در ابتدای رمان، کمال با دختری اشراف‌زاده به نام سیبل نامزد کرده است. کتاب به بررسی فراز و نشیب‌های روابط خانوادگی و عاطفی کمال می‌پردازد.

دانلود کتاب موزه ی بی گناهی پی دی اف

به محض شکل‌گیری یک رابطه عاشقانه بین این دو نفر، فاصله و دانلود کتاب  موزه ی بی گناهی پی دی اف شکافی عمیق میان کمال و سبک زندگی غرب‌گرایانه بورژواهای استانبول به وجود می‌آید؛ جهانی که خود کمال با اشتیاق از مهمانی‌ها، باشگاه‌های شبانه، رستوران‌های لوکس و بناهای بزرگ آن یاد می‌کرد.

 

کتاب موزه ی بی گناهی به ترجمه گلناز غبرایی

در استانبول موزه‌ای با همین نام وجود دارد که کتاب  موزه ی بی گناهی به ترجمه گلناز غبرایی به یاد شخصیت‌ها و اشیای توصیف شده در کتاب اشاره دارد. پاموک از اوایل دهه ۹۰ میلادی ایده تأسیس موزه و نوشتن رمان را به طور همزمان دنبال کرد و این دو اثر به طور همزمان توسعه یافته‌اند.

دانلود پی دی اف کتاب موزه ی بی گناهی

کتاب‌های اورهان پاموک در ایران محبوبیت زیادی دارند و دانلود پی دی اف کتاب موزه ی بی گناهی بسیاری از آثار این نویسنده برجسته به زبان فارسی ترجمه شده‌اند.

دانلود کتاب موزه ی بی گناهی به ترجمه گلناز غبرایی

موسسه نوبل درباره آثار این نویسنده چنین بیان کرده است: دانلود کتاب  موزه ی بی گناهی «او به دنبال روح غمگین زادگاهش گشت و نمادهای تازه‌ای از تعامل و بافت فرهنگی را کشف کرد.»

کتاب موزه ی بی گناهی گلناز ترجمه غبرایی به ترجمه گلناز غبرایی

خرید کتاب موزه ی بی گناهی pdf ترجمه گلناز غبرایی

کتاب موزه ی بی گناهی pdf رایگان 

دانلود کتاب موزه ی بی گناهی رایگان

کتاب موزه ی بی گناهی نویسنده شش سال برای نگارش این اثر زمان صرف کرده و داستان آن از زبان «کمال» به صورت خاطره‌نویسی روایت می‌شود. موزه معصومیت به موضوع عشقی پر از درد و رنج می‌پردازد.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب مکالمات تلفنی به زبان انگلیسیدانلود کتاب مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسیکتاب مردی که زیاد میدانست pdf رایگان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.