کتاب افغانستان و تهدید غرب سعادتملوک تابش هروی pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
3 مگابایت
تعداد صفحات
186
دسته بندی
تعداد بازدید
22 بازدید
۵۸,۰۰۰ تومان ۲۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب افغانستان و تهدید غرب از سعادتملوک تابش هروی با حجم ۱۸۶ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.در صدرِ این نکات و مقوله ها، این مسئله قرار دارد که این نوشته به هیچوجه جنبۀ انتقادی از گروه ها را نداشته و حقیر بگونه ای موجز، این مسئولیت را در نوشته ای دیگر ایفا نموده است.
اما این سخن هرگز معنای آن را نمی دهد که این مقال، هیچ گونه رابطه و پیوندی به گروه ها، مرام و آرمانِ نهائیِ آنها، جهت گیری ها و نحوۀ تلاشهای آنان، امکانات و نحوۀ تحصیل و استفادۀ از آنها و… ندارد! چه حتماً خواهد داشت، لیکن نه به صورت مستقیم، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب افغانستان و تهدید غرب سعادتملوک تابش هروی pdf

کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf

 عارف بالله علامه تابش (ره)، علاوه بر فعالیت‌های فکری و ادبی، کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf در دوران تجاوز ارتش سرخ شوروی به افغانستان به عنوان مسئول «حزب اسلامی رعد افغانستان» در عرصه‌های سیاسی نیز حضوری فعال داشت.

دانلود کتاب افغانستان و تهدید غرب

 افغانستان و تهدید غرب از تالیفات سال‌های گذشته ایشان بوده که دانلود کتاب افغانستان و تهدید غرب برخی از مقالات آن در زمان حیات وی در نشریات حزب اسلامی «رعد» منتشر شده بود و اینک در قالب کتاب نیز منتشر شده است.

pdf افغانستان و تهدید غرب رایگان

از نکات قابل توجه در این اثر که سال‌های پیش و در دوران حضور شوروی در افغانستان تالیف شده، pdf افغانستان و تهدید غرب رایگان خطر حضور غرب در افغانستان است که مهم تلقی شده و نویسنده با توجه به پیشینه حضور آمریکا در افغانستان، تاکید کرده اگر آمریکا به افغانستان بیاید اسلام از این سرزمین می‌رود.

خرید کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf

 در بخش دیگری از این کتاب تاکید شده است که «کفر» کفر است و غربی و شرقی ندارد و اگر فردا گروه‌های آمریکایی بر افغانستان مسلط شوند،خرید کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf یقیناً ملت افغانستان در جهت آزادی‌های اسلامی قرار نخواهند گرفت و خودش با دست خویش خود را در جهنم خواهد انداخت.

پی دی اف کتاب افغانستان و تهدید غرب

ایشان در بخش دیگری از اثر خود ضمن معرفی انسان‌های شرور از دیدگاه قرآن تاکید کرده است پی دی اف کتاب افغانستان و تهدید غرب که سیری بر تاریخ چند ده ساله اخیر افغانستان نشان می‌دهد که دولت‌های متمایل به غرب در گذشته، از اربابان خویش، جز فساد و تباهی چه ارمغانی به مردم بدبخت افغانستان تقدیم کردند؟

کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf رایگان

از نگاه نویسنده این کتاب انگلیس، روسیه و آمریکا، تا توانستند، بر آن بودند که درهای شر و فساد را کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf رایگان به روی ملت افغانستان باز کنند که متاسفانه در مواردی نیز موفق شدند به این ایده پلید برسند.

دانلود کتاب افغانستان و تهدید غرب رایگان

 تابش در بخش دیگری از کتاب تاکید می‌کند که گرایش به غرب و دانلود کتاب افغانستان و تهدید غرب رایگان فساد ناشی از تحمیل اراده قدرت مداران غیر اسلامی دامن هویت ما را گرفت و جامعه ما را به روز سیاهی که اینک شاهد آن هستیم نشاند.

کتاب افغانستان و تهدید غرب

خرید کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf

کتاب افغانستان و تهدید غرب pdf رایگان

دانلود کتاب افغانستان و تهدید غرب رایگان

کتاب افغانستان و تهدید غرب ضمن معرفی مشخصه‌های کفار و منافقین از دیدگاه قرآن، نویسنده چند پرسش اساسی را مطرح کرده است: امروز اسرار سیاسی افغانستان با چه کسانی در میان گذاشته می‌شود؟! امروز ملت افغانستان به عنوان ملتی مسلمان چه کسانی را دوست، غمخوار و پشتیبان خویش تلقی می‌نماید؟! گناه این انحراف از فطرت و ارزش‌های الهی بر گردن چه کسانی می‌باشد؟! در بخش‌های مختلف کتاب نویسنده تلاش کرده است که به این پرسش‌ها بر اساس دیدگاه‌های قرآنی پاسخ دهد.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

خرید کتاب منتخبات pdfکتاب کودتای نافرجام pdf رایگاندانلود کتاب راهنمای جامع صرف و نحو کاربردی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.