کتاب منتخبات احمدرضا احمدی pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
7 مگابایت
تعداد صفحات
387
دسته بندی
تعداد بازدید
27 بازدید
۹۸,۰۰۰ تومان ۴۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب منتخبات از احمدرضا احمدی با حجم ۳۸۷ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.احمدرضا احمدی (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان) شاعر و نمایشنامه‌نویس و نقّاش ایرانی است.آشنایی عمیق او با شعر و ادبیات کهن ایران و شعر نیما دستمایه‌ای شد تا حرکتی کاملاً متفاوت را در شعر معاصر آغاز و پی‌ریزی کند.
از بیست سالگی به‌طور جدی به سرودن شعر پرداخت. وی نخستین مجموعه شعرش را با عنوان طرح در سال ۱۳۴۰ منتشر کرد که توجه بسیاری از شاعران و منتقدان دهه ۴۰ را جلب کرد. وی همچنین آثاری در ادبیات کودک و نوجوان دارد.احمدرضا احمدی بنیان‌گدار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰است , با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب منتخبات احمدرضا احمدی pdf

کتاب منتخبات pdf

احمدرضا احمدی در سال ۱۳۱۹ در کرمان متولد شد , کتاب منتخبات pdf پدرش کارمند وزارت دارایی بود. سال اول دبستان را در مدرسه کاویانی کرمان گذراند و در سال ۱۳۲۶ با خانواده به تهران کوچ کرد.

دانلود کتاب منتخبات 

در سال ۱۳۴۵ دورهٔ خدمت سربازی را به‌عنوان سپاهی دانش در روستای ماهونک کرمان آموزگاری کرد. احمدرضا احمدی ۲۰ تیر ۱۴۰۲ در ۸۳ سالگی دانلود کتاب منتخبات در تهران درگذشت.

pdf منتخبات رایگان

احمدرضا احمدی در سال ۱۳۸۵ به‌عنوان شاعر برگزیده پنجمین دوره اهدای جایزه شعر بیژن جلالی انتخاب شد pdf منتخبات رایگان و همچنین در سال ۱۳۸۸ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن شد.

خرید کتاب منتخبات pdf

 عمرش باشد.اکنون که به روزگاران گذشته خیره میشوم میبینم خرید کتاب منتخبات pdf چهل سال از چاپ نخستین دفتر شعرم«طرح»میگذرد.کتابی که با زمانه خودش آشتی ناپذیر بود پس برای من دشنام آفرید

پی دی اف کتاب منتخبات 

 کتاب منتخبات که در واقع برگزیده‌ای از اشعار احمدرضا احمدی (Ahmadreza Ahmadi) است، پی دی اف کتاب منتخبات به ادعای خود شاعر، برای او این اقبال رایگان را فراهم کرد که شاهد روزهای گذشته‌ی عمرش باشد.

کتاب منتخبات pdf رایگان

او هم‌زمان با چهلمین سال از تألیف نخستین دفتر شعرش با عنوان «طرح»، اقدام به گردآوری این کتابمنتخبات   pdf رایگان مجموعه کرد و در یادداشت کوتاهی که در آغاز این مجموعه آمده از «طرح» به‌عنوان یک کتاب ساختارشکن یاد می‌کند، کتابی که با زمانه‌ی خود آشتی‌ناپذیر بود و به همین واسطه برایش دشنام‌های زیادی را آفرید.

دانلود کتاب منتخبات رایگان

احمدی می‌گوید که در مسیر سرودن اشعار هر کدام از این کتاب‌ها، راه بسیار ناهمواری را طی کرده، دانلود کتاب منتخبات رایگان سختی‌های زیادی را متحمل شده و هر کدام از آن‌ها را درست مثل اولین کتابش، با هراس آغاز کرده. راهش همواره در تاریکی و ظلمات بود و از قدم بعدی خود خبر نداشت.

کتاب منتخبات 

خرید کتاب منتخبات pdf

کتاب منتخبات pdf رایگان

دانلود کتاب منتخبات رایگان

کتاب منتخبات به‌قلم احمدرضا احمدی، و به ادعای خود شاعر، قطعه‌هایی از همه‌ی نمونه‌های شعر اوست. احمدی زمانی تصمیم به گردآوری این مجموعه گرفت که چهل سال از چاپ نخستین دفتر شعرش یعنی «طرح» می‌گذشت. کتابی که با زمانه‌ی خودش آشتی‌ناپذیر بود و به گفته‌ی او، برایش دشنام آفرید. اشعار این کتاب از چندین عنوان معروف به‌قلم احمدی، از جمله «روزنامه‌ی شیشه‌ای»، «وقت خوب مصائب» و «ما روی زمین هستیم» انتخاب شده‌اند.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

خرید کتاب کودتای نافرجام pdfکتاب شش حلقه جدایی pdf رایگاندانلود کتاب صومعه شمالی رایگان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.