کتاب کودتای نافرجام ناخدا حسین انوشیروانی pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
2 مگابایت
تعداد صفحات
138
دسته بندی
تعداد بازدید
27 بازدید
۵۸,۰۰۰ تومان ۲۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب کودتای نافرجام از ناخدا حسین انوشیروانی با حجم ۱۳۸ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.در این کتاب ماجرای کودتایی که از سوی گروهی از افسران ارتش در زمان پهلوی دوم ناکام ماند، بازگو می‌شود.
نگارنده که خود شاهد حوادث بوده پس از معرفی و شرح حال کوتاه خود، به اوضاع و احوال ایران پس از شهریور ۱۳۲۰و علل و حوادثی اشاره می‌کند که به طرح کودتا از سوی او و همفکرانش انجامید .وی همچنین سرگذشت خود را پس از شکست طرح کودتا بازگو می‌کند. با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب کودتای نافرجام ناخدا حسین انوشیروانی pdf

کتاب کودتای نافرجام pdf

رابطه و اثر بین موقعیت جغرافیایی و قدرت سیاسی، مفهوم جدید سیاسی است که کتاب کودتای نافرجام pdf در قرن اخیر به وسیله یکی از اساتید علوم سیاسی آلمان در دایره علوم سیاسی قرار گرفت.

دانلود کتاب کودتای نافرجام

ناخدا بهرام افضلی از مشاهیر ایران در میان نظامیان بود. او نخستین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی بود دانلود کتاب کودتای نافرجام که در سال‌های ابتدایی انقلاب نقش بی بدیلی در جنگ داشت. با این حال او در سال ۱۳۶۲ به جرم جاسوسی  در دادگاهی که ری شهری ریاست آن را بر عهده داشت اعدام شد.

pdf کودتای نافرجام رایگان

 ناخدا بهرام افضلی متولد سال ۱۳۱۶ اولین فرمانده pdf کودتای نافرجام رایگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های بعد از انقلاب بود.

خرید کتاب کودتای نافرجام pdf

 او تنها نظامی عضو یکی از احزاب چپ (حزب توده) ایران بود که خرید کتاب کودتای نافرجام pdf توانست به سمت فرماندهی یکی از نیرو‌های نظامی در سال‌های پس از انقلاب برسد.

پی دی اف کتاب کودتای نافرجام

فضلی در روز‌های آغازین جنگ پی دی اف کتاب کودتای نافرجام با انجام موفق عملیات مروارید توانست نیروی دریایی عراق را از صحنه نبرد خارج کند. او همچنین اولین دانشگاه نظامی نیروی دریایی را در سال‌های پس از انقلاب اسلامی تاسیس کند.

کتاب کودتای نافرجام pdf رایگان

افضلی نقش به سزایی هم در پیروزی خرمشهر داشت. او بعد‌ها در سال ۱۳۶۲ به جرم کتاب کودتای نافرجام pdf رایگان جاسوسی برای شوروی و همکاری با حزب توده اعدام شد.

دانلود کتاب کودتای نافرجام رایگان

به گزارش رویداد۲۴ بهرام افضلی یکی از نام‌هایی است که در میان انبوه نام‌ها و حوادث سال‌های پس از انقلاب اسلامی گم شده است. دانلود کتاب کودتای نافرجام رایگان او تنها نظامی ایرانی بود که از یک حزب اپوزوسیون جمهوری اسلامی به پست حساس فرماندهی نیروی دریایی منصوب شد و توانست در همان روز‌های آغازین جنگ طی یک عملیات پیچیده نیروی دریایی عراق را زمینگیر کند و در خرمشهر خدمات زیادی انجام دهد.

کتاب کودتای نافرجام

خرید کتاب کودتای نافرجام pdf

کتاب کودتای نافرجام pdf رایگان

دانلود کتاب کودتای نافرجام رایگان

کتاب کودتای نافرجام به هر حال، بهتر است چنین فرض کنیم که مهرطلبی عنوانِ یک مسئله است که بسیاری از انسان‌ها گرفتار آن هستند. مسئله‌ای که جنبه‌های ذهنی، احساسی و رفتاری دارد به شکل‌های متنوع و گاه پیچیده‌ بروز پیدا می‌کند.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب یونایتد نفرین شدهدانلود کتاب صومعه شمالی رایگاندانلود کتاب راهنمای جامع صرف و نحو کاربردی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.