کتاب یونایتد نفرین شده دیوید پیس pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۵ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
39 مگابایت
تعداد صفحات
614
دسته بندی
تعداد بازدید
22 بازدید
۱۲۸,۰۰۰ تومان ۶۴,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب یونایتد نفرین شده از دیوید پیس با حجم ۶۱۴ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب خواننده در برخورد با کتاب «یونایتد نفرین‌شده» شاید گمان کند که با کتابی دربارۀ تیم منچستر یونایتد روبرو است اما منظور باشگاه لیدز یونایتد است.
کتاب پیش‌داوری دیگر خواننده نیز ممکن است این باشد که کتاب، صرفا دربارۀ فوتبال است. اما «یونایتد نفرین‌شده» در واقع رمانی است که در آن واقعیت و تخیل درهم آمیخته شده‌اند تا روایتی جذاب بر بستر ورزش پرطرفدار فوتبال شکل بگیرد. این کتاب در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و در لیست کتاب‌های پرفروش‌ بریتانیا قرار گرفت؛ و نه تنها از جنبۀ تجاری، بلکه از جنبۀ ادبی هم موفقیتی بزرگ برای نویسنده‌اش «دیوید پیس» به ارمغان آورد. منتقدان ادبی انگلیس فرم روایی این رمان را ستودند و از آن استقبال کردند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب یونایتد نفرین شده دیوید پیس pdf

کتاب یونایتد نفرین شده pdf

«دیوید پیس» پیش از این رمان، پنج رمان دیگر هم نوشته است که یکی از آن‌ها، با نام GB84 ، دربارۀ اعتصاب معدنچیان انگلیس در دهۀ هشتاد است. این رمان جایزه ادبی معتبری نیز کسب کرد. اما کتاب یونایتد نفرین شده pdf در واقع «دیوید پیس» با «یونایتد نفرین‌شده» تبدیل به نویسنده‌ای معروف در بریتانیا شد.

دانلود کتاب یونایتد نفرین شده

 شخصیت اصلی رمان برایان کلاف مربی جنجالی انگلیس است. کلاف بعد از مربی‌گری در تیم داربی‌کانتی در ردۀ مربیان برجستۀ بریتانیا قرار گرفت. بعد از آن، او پا به باشگاه لیدز یونایتد می‌گذارد. حضوری کوتاه، جنجال‌آفرین و غیر منتظره. کلاف پا به جایی می‌گذارد که با تمام وجود، تقریبا از همه‌چیز آنجا متنفر است. به‌خصوص از «دن روی» مربی سابق تیم. دانلود کتاب یونایتد نفرین شده کلاف نسبت به او کینه و حسادت عجیبی دارد. این حسادت وصف‌ناشدنی در تمام طول رمان دیده می‌شود. کلاف از شهر لیدز، از مردم لیدز و حتی از تیم لیدز یونایتد نفرت دارد. این حضور فقط ۴۴ روز طول می‌کشد. روزهایی پرتنش که برای کلاف نافرجام است.

pdf یونایتد نفرین شده رایگان

 استان به اتفاقات و شخصیت‌های واقعی فوتبال انگلیس در دهۀ شصت و هفتاد میلادی اشاره دارد و pdf یونایتد نفرین شده رایگان فضای تلخ و تیره‌ای از فوتبال نشان می‌دهد. نویسنده شخصیت کلاف را به شکل استادانه‌ای در مرز نبوغ و جنون توصیف می‌کند. بخش زیادی از رمان را واگویه‌های کلاف تشکیل می‌دهند، کلاف در سراسر رمان با خودش حرف می‌زند.

خرید کتاب یونایتد نفرین شده pdf

 گاهی خودش را من خطاب می‌کند و گاهی تو. گاهی وقایع گذشته را توصیف می‌کند و گاهی زمان حال را. هنگامی که خودش را با دوم شخص خطاب می‌کند خرید کتاب یونایتد نفرین شده pdf انگار شخصیتی دوپاره از خودش به نمایش می‌گذارد و از نظر روایی هم رمان را جذاب و زبان اثر را متنوع می‌کند.

پی دی اف کتاب یونایتد نفرین شده

 این چرخش زاویه دید از اول شخص به دوم شخص گاهی در یک پاراگراف اتفاق می‌افتد. «…جایی برای پارک اتومبیلت نمی‌یابی. جایی برای توقف اتومبیلت در نظر نگرفته‌اند. خبرنگارها. دوربین‌ها و برق فلاش‌ها. طرفداران پی دی اف کتاب یونایتد نفرین شده دفترچه امضابگیرها و قلم‌هایشان. در را باز می‌کنم. سرآستینم را صاف می‌کنم.» در این قطعۀ کوتاه تغییر از زاویه دید دوم شخص به اول شخص را می‌بینیم.

کتاب یونایتد نفرین شده pdf رایگان

 بستر فوتبال در «یونایتد نفرین‌شده» برای علاقمندان به فوتبال جذاب است و کتاب یونایتد نفرین شده pdf رایگان نوع روایت و شخصیت‌پردازی درخشان آن برای علاقمندان به رمان‌های ادبی. بنابراین این کتاب می‌تواند مخاطبان زیادی را جذب کند.

دانلود کتاب یونایتد نفرین شده رایگان

این اثر، هفتادوپنجمین کتاب برتر دههٔ خودش بود که بهترین رمان نوشته‌شده دربارهٔ فوتبال نیز لقب گرفت. رمان حاضر را روایتی خواندنی و جذاب دانسته‌اند. نویسنده در این اثر داستانی، در قالب دیالوگ‌هایی خیالی، دانلود کتاب یونایتد نفرین شده رایگان تلاش‌های این سرمربیِ پایبند به اصل‌های اخلاقی را در مبارزه با فساد و تقلب در فوتبال روایت می‌کند و او را در قامت قهرمانی تنها به تصویر می‌کشد.

کتاب یونایتد نفرین شده

خرید کتاب یونایتد نفرین شده pdf

کتاب یونایتد نفرین شده pdf رایگان

دانلود کتاب یونایتد نفرین شده رایگان

کتاب یونایتد نفرین شده کتاب یونایتد نفرین شده رمانی دربارهٔ حضور ۴۴ روزهٔ پرتنش و نافرجام «برایان کلاف»، مربی نام‌آشنا و جنجالی انگلیسی در باشگاه لیدز یونایتد است. هر چند قصه با اشاره به رخدادها و شخصیت‌های واقعی فوتبال انگلیس دههٔ ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی جلو می‌رود، استادیوم‌های فوتبال برای دیوید پیس زندان‌های تنگی هستند و طرفداران نشسته‌برسکوها نقش جلادان را ایفا می‌کنند. نویسنده تصویر سیاه و تلخی از فوتبال ارائه داده و برایان کلاف را مردی سرگردان در مرز نبوغ و جنون توصیف کرده است.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب صومعه شمالی رایگانکتاب شش حلقه جدایی pdf رایگانخرید کتاب رنگی از دنیای نا شناخته pdf

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.