کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر ادگار مورن pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۴ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
2 مگابایت
تعداد صفحات
252
دسته بندی
تعداد بازدید
30 بازدید
۷۸,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر از ادگار مورن با حجم ۲۵۲ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب “سرمشق گمشده” یک اثر برجسته از ادگار مورن، نویسنده و متفکر معاصر فرانسوی، به فارسی ترجمه شده است.
در این کتاب، ادگار مورن به تلاش می‌پردازد تا پلی بین علوم انسانی و علوم زیستی بسازد و نظریه‌ای جامع از مفهوم “انسان” ارائه دهد که تا کنون مطرح نشده است. وی به اعتقاد دارد که انسان را نمی‌توان جدا از طبیعت در نظر گرفت. با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر ادگار مورن pdf

کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf

 در کتاب “سرمشق گمشده”، نویسنده تاریخ تکوین انسان را از ابتدا تا به امروز ردیابی کرده و کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf با تحلیل دقیق و عمیق به بررسی ارتباط میان فرهنگ و طبیعت پرداخته است.

دانلود کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر

 وی تلاش می‌کند تا نشان دهد چگونه فرهنگ و طبیعت در دانلود کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر تکوین نوع بشر با یکدیگر تناقض و هم‌زیستی دارند.

pdf سرمشق گمشده طبیعت بشر رایگان

 این کتاب به مفاهیم پیچیده‌تری از انسان و نقش او در جهان می‌پردازد و pdf سرمشق گمشده طبیعت بشر رایگان به مخاطبان خواننده فرصتی برای تفکر عمیق و بررسی مسائل پیچیده ارائه می‌دهد.

خرید کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf

به ادگار مورن نویسنده و جامعه شناس فرانسوی که از پیشگامان پژوهش در علوم میان رشته ای فرانسه محسوب می شود، خرید کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf و انسان را در مثلث نوع _ فرد _ جامعه در نظر می گیرد، جهان را متشکل از سه لایه ی بر روی هم قرار گرفته می داند.

پی دی اف کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر

 مورن پرسش ساده ای را برای خود در این راستا مطرح می کند: «ما کی هستیم؟ انسان در این جهان کیست؟». پی دی اف کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر این پرسش همان گونه که او خود نیز بیان می دارد، پرسشی به ظاهر ساده و مطرح در سنین کودکی و نوجوانی هر انسانی می بایست باشد.

کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf رایگان

 با ورود به یادگیری ها و محیط های دانشگاهی و کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf رایگان اجتماعی به فراموشی سپرده، خفه و به ابتذال کشیده می شود.

دانلود کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر رایگان

 مورن در رابطه با خودش می نویسد: « اینک، پس از آن که برای خود رضایت نامه ای امضاء کرده ام، دانلود کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر رایگان باید خود را سرزنش کنم که چرا نزدیک به بیست سال این پرسش بنیادی را در خود خفه کرده بودم.»

کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر

خرید کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf

کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر pdf رایگان

دانلود کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر رایگان

📕 فهرست مطالب سرمشق گمشده طبیعت بشر :

فصل اول 🔸 : لحیم کاری معرفت شناختی

فصل دوم 🔸 : انسان شدن

و …

فصل ششم: انسان شبه جزیره ای

کتاب سرمشق گمشده طبیعت بشر با عنوان «سرمشق گمشده: طبیعت بشر» که کتاب شناخته شده و مهمی در زمینه ی انسان شناسی می باشد، اولین کتابی است که از او در ایران به ترجمه ی فارسی می رسد. این کتاب مقدمه ی کتب پنج جلدی «روش» مورن با نام های «طبیعتِ طبیعت»، «زندگیِ زندگی»، «شناختِ شناخت»، «شدنِ شدن» و انسانیتِ انسان» است.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

خرید کتاب لیدی ال pdfپی دی اف کتاب تعلیم خطکتاب ویرانه pdf رایگان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.