کتاب جرم شناسی دکتر علی نجفی توانا pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۱ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
46 مگابایت
تعداد صفحات
253
تعداد بازدید
36 بازدید
۱۳۰,۰۰۰ تومان ۶۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب جرم شناسی دکتر علی نجفی توانا با حجم ۲۵۳ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. این کتاب،با ارائه‌ی مقدمه‌ای جامع درباره‌ی مفهوم جرم‌شناسی آغاز می‌شود. جرم‌شناسی به‌عنوان علمی میان‌رشته‌ای به بررسی علل وقوع جرم، پیشگیری از آن، و واکنش‌های اجتماعی به بزهکاری می‌پردازد.
این کتاب،به توضیح نقش جرم‌شناسی در توسعه‌ی نظام‌های حقوقی و کیفری پرداخته و آن را به‌عنوان ابزاری برای درک بهتر پدیده‌ی جرم معرفی می‌کند.برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

دانلود کتاب جرم شناسی دکتر علی نجفی توانا (PDF) 253 صفحه پی دی اف

کتاب جرم شناسی pdf

این کتاب جرم شناسی pdf با استفاده از منابع علمی معتبر و تحلیل‌های دقیق، به بررسی نقاط قوت و ضعف هر یک از این نظریه‌ها پرداخته و به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا برخی افراد به سمت بزهکاری گرایش پیدا می‌کنند و برخی دیگر از آن دور می‌مانند.

دانلود کتاب جرم شناسی علی نجفی توانا

این منبع جرایم را بر اساس معیارهای مختلفی مانند طبیعت جرم، هدف مجرمان، و میزان تأثیر اجتماعی تقسیم‌بندی می‌کند. دانلود کتاب جرم شناسی به شما کمک می‌کند تا با دانش و آگاهی بیشتری با انواع جرم آشنا شوید.

pdf جرم شناسی رایگان

با مطالعه این کتاب pdf جرم شناسی رایگان دانش خود را در این زمینه افزایش دهید و اطلاعات خود را بروز کنید. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب جرم شناسی pdf

نویسندگان در این کتاب تلاش کرده‌اند تا برای مستندات خود از منابع و ماخذ معتبر استفاده کنند. این کتاب خرید کتاب جرم شناسی pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب جرم شناسی علی نجفی توانا

در این کتاب ، آمارها و داده‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی از منابع مختلف ارائه شده است تا صحت مطالب و تحلیل‌های کتاب تأیید شود. با دانلود پی دی اف کتاب جرم شناسی به راحتی می‌توانید به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

کتاب جرم شناسی pdf رایگان

در این کتاب جرم شناسی pdf  به بررسی همه مستندات و مشاهدات موجود در این زمینه پرداخته است تا مخاطبان بتوانند به سادگی به آگاهی خود بیفزایند.

دانلود کتاب جرم شناسی

این منبع برای همه ی شاخه ها و رشته های مختص این زمینه گردآوری و تالیف شده است. دانلود کتاب جرم شناسی به شما کمک می‌کند تا دانش و آگاهی بیشتری در این شاخه افزایش دهید. 

pdf جرم شناسی رایگان

این کتاب pdf جرم شناسی رایگان در کنار بررسی ها وتحقیقات تخصصی به نیاز مخاطبان توجه ویژه ای دارد. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب جرم شناسی pdf

نویسندگان در این کتاب تلاش کرده‌اند تا برای ادعاهای خود از منابع معتبر و مستندات قابل اتکا استفاده کنند. این کتاب خرید کتاب جرم شناسی pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب جرم شناسی

در این کتاب ، آمارها و داده‌هایی از منابع مختلف ارائه شده است تا صحت مطالب و تحلیل‌های کتاب تأیید شود. با دانلود پی دی اف کتاب جرم شناسی به راحتی می‌توانید به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

کتاب جرم شناسی pdf رایگان

نویسندگان در این کتاب تلاش کرده‌اند تا برای ادعاهای خود از منابع و مستندات معتبر استفاده کنند. با دانلود این کتاب جرم شناسی pdf رایگان می‌توانید از محتوای کاربردی و جامع آن بهره‌مند شوید.

دانلود کتاب جرم شناسی رایگان

این کتاب به زبانی ساده و روان نوشته شده و تلاش دارد تا مخاطبان گسترده‌تری از جمله علاقه مندان را جذب کند. دانلود کتاب جرم شناسی رایگان در دسترس است، پس از آن بهره‌مند شوید و اطلاعات خود را به روز کنید.

📕 فهرست مطالب کتاب جرم شناسی :

فصل اول 🔸 : تعریف جرم شناسی و موضوعات آن

فصل دوم 🔸 : رابطه جرم شناسی و موضوعات آن

و …

فصل هشتم 🔸 : عوامل ایجاد جرم 

کتاب جرم شناسی رویکردهای مختلف پیشگیری از جرم را بررسی می‌کند و آن‌ها را به دو دسته پیشگیری اولیه و پیشگیری ثانویه تقسیم می‌کند. در پیشگیری اولیه، تأکید بر اقداماتی است که قبل از وقوع جرم و با هدف کاهش عوامل جرم‌زا صورت می‌گیرد.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب تئوری و سیاستهای اقتصاد کلاندانلود کتاب ترجمه تحت اللفظی و روان law textsدانلود کتاب گفتاری در باب نابرابری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.