کتاب مرگ آرام سیمون دوبووا pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
5 مگابایت
تعداد صفحات
66
دسته بندی
تعداد بازدید
28 بازدید
۳۸,۰۰۰ تومان ۱۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچک از سیمون دوبووا با حجم ۶۶ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کتاب مرگی بسیار آرام، شرح حالی نوشته ی سیمون دوبووار است که در قالب رمان نوشته شده و اولین بار در سال ۱۹۶۴ انتشار یافته است. دوبووار در این اثر، آخرین لحظات حضور خود در کنار مادر در حال مرگش را با نثری شاعرانه و زیبا به تصویر کشیده است.
فرانسواز دوبووار، مادر سیمون، در حمام به زمین می خورد و استخوان رانش می شکند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب مرگ آرام سیمون دوبووا pdf

کتاب مرگ آرام pdf

فرانسواز را به بیمارستان منتقل می کنند و او حین سپری کردن دوران نقاهت، نشانه هایی از بی حالی شدید و کتاب مرگ آرام pdf بی میلی به غذا را از خود نشان می دهد. زمان زیادی نمی گذرد که دکترها متوجه غده ای سرطانی در روده ی کوچک او می شوند که با سرعتی زیاد در حال رشد است.

دانلود کتاب مرگ آرام سیمون دوبووا 

سیمون و خواهرش، پوپت، برای سه ماه، نوبتی در کنار بستر مادر خود می مانند و دانلود کتاب مرگ آرام آخرین لحظات زندگی اش را در کنار او می گذرانند.

pdf کتاب مرگ آرام سیمون دوبووا

«سیمون دوبووار»، نویسنده‌ی شاخص ادبیات فرانسه در کتاب «مرگ آرام» خاطرات خود و خانواده‌اش را در روزهای پایانی عمر مادرش روایت کرده است. pdf مرگ آرام رایگان مرگی که برای بازماندگان غمی فراموش‌نشدنی به ارث گذاشت: «دنبالم می‌کنند می‌دوم، می‌روم و به دیواری برمی‌خورم، ناگریزم از دیوار بپرم، دیواری که نمی‌دانم پشتش چیست و می‌ترسم.»

خرید کتاب مرگ آرام pdf

مرگ عزیز و مواجهه‌ی با آن علاوه بر تنهایی و غم همراه با ترس و رخوتی است که  دل هر انسانی را به درد می‌آورد. این درد در زمان مرگ مادر سخت‌تر و باور آن مشکل‌تر است.

پی دی اف کتاب مرگ آرام

سیمون دوبووار (Simone de Beauvoir) از برخی جهات یکی از منحصربه‌فردترین چهره‌ها در فضای روشنفکری قرن بیستم فرانسه بود. پی دی اف کتاب مرگ آرام نام او از یک سو به جنبش فمینیسم و مسئله‌ی زنان گره خورده، و از سویی دیگر یادآور مکتب فلسفی اگزیستانسیالیسم و آرای دوست و شریک زندگی‌اش، ژان پل سارتر است.

کتاب مرگ آرام pdf رایگان

 عمده‌ی شهرت دوبووار مدیون کتاب جریان‌ساز «جنس دوم» است، که یکی از مهم‌ترین آثار پژوهشی – انتقادی در حوزه‌ی فمینیسیم به شمار می‌رود، کتاب مرگ آرام pdf رایگان و از زمان انتشار در سال ۱۹۴۹ تا به امروز، همواره موضوع بحث‌های داغ و نقدهای مثبت و منفی فراوانی بوده است.

دانلود کتاب مرگ آرام رایگان

 داستان زمانی آغاز می‌شود که راوی خبر تصادف مادر و بستری شدن او در بیمارستان را می‌شنود. این اتفاق منجر می‌شود دانلود کتاب مرگ آرام رایگان که پزشکان علاوه بر صدمات ناشی از تصادف، عارضه‌ی به مراتب بدتری را در خانمِ دوبووار سالخورده کشف کنند: سرطان بدخیم! پس از این، روزشماری تلخ برای مرگی آرام آغاز می‌شود…

کتاب مرگ آرام

کتاب مرگ آرام pdf رایگان

پی دی اف کتاب مرگ آرام

دانلود کتاب مرگ آرام رایگان

کتاب مرگ آرام اگرچه برخوردار از روایتی شخصی و تا حدودی مبتنی بر واقعیت است، با این حال از آنجا که به قلمرو داستان (fiction) تعلق دارد، خالی از سویه‌های خیالی نیست. به علاوه، این داستان دوبووار نیز، همچون سایر آثار ادبی‌‌اش، آکنده از بینشی فلسفی‌ست؛ بینشی که بیش از هر چیز، یادآور گرایشات اگزیستانسیالیسی نویسنده است.

 

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

خرید کتاب کتاب شنی pdfکتاب متافیزیک بوتیوس pdf رایگاندانلود کتاب راهنمای جامع صرف و نحو کاربردی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.