کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت پرویز رجبی pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
12 مگابایت
تعداد صفحات
68
تعداد بازدید
37 بازدید
۳۸,۰۰۰ تومان ۱۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت از پرویز رجبی با حجم ۶۸ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.در جلد اول کتاب تمدن ساسانی، دانشمند ارجمند، علی سامی، پس از گزارش مفصلی درباره کعبه زرتشت، برگردانده فارسی سنگنبشه کرتیر، موبد بزرگ شاهنشاهی ساسانی را که در قسمت پایین بدنۀ خاوری کعبه زرتشت کنده است، نیز آورده است.
“… و اینک ترجمه کتیبه کرتیر، بر بدنۀ کعبه زرتشت، زیر کتیبۀ شاپور اول و مقدمه مختصری که توسط ماری لوئیز شومون در جزوه سوم شماره ۲۴۸ مجله آسیایی پاریس منتشر گردیده، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت پرویز رجبی pdf

کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf

کتابی که در مقابل روی شما قرار دارد در زمینه ی مطالب و مضامینی در ارتباط با کتاب کرتیر و سنگنبشته او در کعبه زردشت کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf می باشد. 

دانلود کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت

ترجمه فرانسه ماری لوئیز شومون به علت نارسائی ها و نادرستی های چندی که ناشی از دشواری کار بود، چندان استوار و درست نیست و برگرداندۀ فارسی سنگنبشته ای پهلوی از زبان فرانسه هر چند هم که به وسیله مترجمی خوب و کاردان صورت گرفته باشد، دانلود کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت دانلود کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت پرویز رجبی ممکن است آنطور که شاید و باید، برای فارسی زبانان سودمند نیفتد…

pdf گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت

ممکن است‌ آنطور که شاید و باید برای فارسی زبانان سودمند نیفتد و pdf گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت رایگان افزوده بر آن ترجمهء فارسی بخاطر دست کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت پرویز رجبی PDF و بدست شدن نبشته نخستین و راستین نبودن بر گرداندهء فرانسه کمی پریشان است.

خرید کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf

 کارستن نیبور جهانگرد دانمارکی که در سال ۱۷۶۵(مقارن با سال ۱۱۷۸- هجری)-در زمان فرمانروائی زندیه-به ایران آمده است و برای اولین بار در کتاب خود گزارشهای سودمندی دربارهء تخت جمشید داده است-دربارهء کعبهء زردشت چنین مینویسد: «جلوی کوهی که آرامگاهها و سنگ نگارنده‌های پهلوانی رستم بر آن قرار دارد-بنای کوچکی از سنگ سفید ساخته‌شده است که کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf فقط با دو قطعه‌ سنگ پی دی اف کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت پرویز رجبی بزرگ پوشیده شده است‌.

پی دی اف کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت

اینک ترجمه کتیبه کرتیر، بر بدنۀ کعبه زرتشت، زیر کتیبۀ شاپور اول و مقدمه مختصری که توسط ماری لوئیز شومون در پی دی اف کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت جزوه سوم شماره ۲۴۸ مجله آسیایی پاریس منتشر گردیده.

کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf رایگان

با مطالعه ی این اثر با موارد بسیاری آشنا خواهید شد و کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf رایگان لذت فراوانی خواهید برد.پس مطالعه ی این اثر را به شما توصیه خواهم کرد.برای خرید کتاب کرتیر و سنگنبشته او در کعبه زردشت با ما تماس بگیرید.

دانلود کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت رایگان

این کتاب دارای شصت و هشت صفحه می باشد. کتابی که در مقابل روی شما قرار دارد دانلود کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت رایگان در زمینه ی مطالب و مضامینی در ارتباط با کتاب کرتیر و سنگنبشته او در کعبه زردشت می باشد.

کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت

کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت pdf رایگان

دانلود کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت رایگان

pdf گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت

کتاب گرتیر و سنگ نبشته او در کعبه زردشت که در مهر سال هزار و سیصد و پنجاه چاپ شده می باشد.این اثر توسط پرویز رجبی نوشته شده است.که چاپ آن نشریه بررسی های تاریخی می باشد.با جلد شومیز منتشر شده است.

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب کلیساهای ارمنیان pdfکتاب کار آموز رنجر از جان فلانگنکتاب کار آموز رنجر از جان فلانگن

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.