کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۰ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
7 مگابایت
تعداد صفحات
526
تعداد بازدید
21 بازدید
۱۱۸,۰۰۰ تومان ۵۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب کارنامه به دروغ از فرخ زاد با حجم ۵۲۶ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.کارنامه ی به دروغ جستاری در شناخت اسکندر مغانی از الکساندر مقدونی، عنوان اثری پژوهشی از زنده یاد پوران فرخزاد می باشد که توسط انتشارات علمی به چاپ رسیده است.
این کتاب کنکاشی در استوره اسکندر و پرتو افکنی به چهره این شخصیت رازآلود استوره ای و در بیان تفاوت های آن با اسکندر مقدونی می باشد، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد pdf

کتاب کارنامه به دروغ pdf

به چاپ رسیده است. این کتاب کنکاشی در استوره اسکندر و کتاب کارنامه به دروغ pdf پرتو افکنی به چهره این شخصیت رازآلود استوره ای و در بیان تفاوت های آن با اسکندر مقدونی می باشد.

دانلود کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد 

گفته های پژوهشگران غربی درباره اسکندر بسیار شک برانگیز بوده است و تاکنون بسیاری از پژوهشگران تاریخ ایران شخصیت معرفی شده اسکندر توسط غربی ها را غیرواقعی و دروغین معرفی کرده اند و دانلود کتاب کارنامه به دروغ گفته های روایت شده درباره زندگی و شرح جنگ های او را ناممکن نامیده اند.

pdf کتاب کارنامه به دروغ

 نویسنده در این کتاب در دنباله کار پژوهشگرانی که درباره زندگی اسکندر یا الکساندر بسیار با دیده تردید نگریسته بودند دانلود کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد و اسکندر معرفی شده pdf کارنامه به دروغ رایگان از سوی غربی ها را دروغی بزرگ نامیده بودند، به تفاوت میان یک چهره ایرانی و الکساندر مقدونی پرداخته است.

خرید کتاب کارنامه به دروغ pdf

 کارنامه ی به دروغ، پژوهشی برای شناخت و بازیابی چهره ای از یاد رفته بنام: کتاب کارنامه به دروغ pdf اسکندر مغانی و شرح این گفتار کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد PDF که چگونه این شخصیت با الکساندر مقدونی جابه جا شده است

پی دی اف کتاب کارنامه به دروغ

 پی دی اف کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد به انگیزه های گوناگون و دیدگاههای دیگرگون چه سیاسی، چه دینی، چه میهنی و چه از سررشکهای سرزمینی و فرآورده های زیرزمینی از دیربازه با خواستهایی یک سویه داستانهایی پیدا و ناپیدا و پی دی اف کتاب کارنامه به دروغ گمانهایی پر از شاید و باید و شگفت آور برای ما بسیار ساخته و پرداخته اند و سپس از روی مهرا همانها را پیش زمینه و گواهی برای نوشتارها، بررسیها و جستجوهای آینده ی خود بنام دستمایه های راستین و پیشینه های پذیرفته شده در پژوهش بکار گرفته و از آن بهره برداری کرده اند. بدانسانکه خود نیز گاه به گمان افتاده اند که نکند، راست می گوئیم!؟

کتاب کارنامه به دروغ pdf رایگان

نیز برخی همچون ما را سخت شگفت زده کرده اند که اینان اینهمه داستان و افسانه را چگونه و برای چه بهم بافته اند که نمیشود راست را از دروغ باز شناخت این پژوهشگران نامداراگاه چنان چیزهایی را به زیور دفتر آراسته اند که گوتی همانروز درست همان جا بوده اند و کتاب کارنامه به دروغ pdf رایگان سخنانی را که به نگارش کشیده اند خود بگوش خود شنیده و آنچه روی داده خود به چشم خویشتن دیده اند و هیچ گمانی بر آنچه رفته دانلود کتاب کارنامه به دروغ پوران فرخ زاد و گفته اند ندارند.

دانلود کتاب کارنامه به دروغ رایگان

 درباره ی ایران و تاریخ کهن و باستانی آن پژوهشگران ایرانشناس و باستان شناسان پژوهنده و سکه سازان و زیر خاکی جویان پرتوان و… به انگیزه های گوناگون و دیدگاههای دیگرگون چه سیاسی، چه دینی، دانلود کتاب کارنامه به دروغ رایگان چه میهنی و چه از سر رشکهای سرزمینی و فرآورده های زیرزمینی از دیرباز، با خواستهایی یک سویه، داستانهایی پیدا و ناپیدا و گمانهایی پر از شاید و باید و شگفت آور برای ما بسیار ساخته و پرداخته اند.

کتاب کارنامه به دروغ

کتاب کارنامه به دروغ pdf رایگان

دانلود کتاب کارنامه به دروغ رایگان

کتاب کارنامه به دروغ pdf رایگان

 

 

کارنامه به دروغ

نوشته های باستانی – چه سنگ نوشته، چه خشت نوشته ها را آنگونه که دلشان میخواهد – برایمان می خوانند و بر آن گزارشهای بزرگوارانه مینویسند دیگر چه مرگمان است که خود را آزار دهیم و کوشش بیهوده کنیم…. و افزودند…

 

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب آداب روزانهکتاب کار آموز رنجر از جان فلانگنکتاب فرهنگ تطبیق فارسی و هندی از سوبهاش کومار

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.