کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم مسعود لعلی pdf


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۸ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
15 مگابایت
تعداد صفحات
221
تعداد بازدید
30 بازدید
۷۸,۰۰۰ تومان ۳۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم از مسعود لعلی با حجم ۲۲۱ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است.تصویر جلد کتاب زنده ایم یا زندگی می کنیم؟ کتاب زنده ایم یا زندگی می کنیم؟ کتاب زنده ایم یا زندگی می کنیم عنوان جالبی ست که ذهن را به خود معطوف می کند که واقعا زنده ایم یا زندگی می کنیم؟
این کتاب شامل ۷۰ داستان ناب است که به شما خرد و انگیزه می بخشد. و باعث می شود چراغ های تازه ای برای زندگی در ذهن شما روشن شود تا با این چراغ ها راحت تر و زیبا تر زندگی کنید. با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم مسعود لعلی pdf

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf

ترس­هایت را بلاک کن تک تک داستان­های این کتاب با وسواس همیشگی من انتخاب شده تا آن را به یک اثر قدرتمند و اثرگذار تبدیل کند. من این قول را به شما می­دهم که با خواندن این کتاب روح و روان­تان جلا یابد و کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf یک قدم به زندگی واقعی و بدون ترس نزدیک­تر شوید

دانلود کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم مسعود لعلی 

 اگر بدنبال آرامش و رشد درونی، بیداری معنوی و موفقیت در زندگی هستید، اتفاقی نیست که دانلود کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم مسعود لعلی هم ­اینک هستی این کتاب را در دستان شما قرار داده است.

pdf زنده ایم یا زندگی میکنیم

 بعد از ۲۰ سال فعالیت در حوزه توانمند سازی فردی و غنی سازی زندگی هنوز «قصه درمانی» را pdf زنده ایم یا زندگی میکنیم رایگان یک ابزار قدرتمند برای آفرینش زندگی ناب و با معنا می­دانم

خرید کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf

 کتاب “زنده‌ایم یا زندگی می‌کنیم؟ ” نوشته مسعود لعلی، مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه و آموزنده است که کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf به خواننده کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از زندگی و معنای آن پیدا کند.

پی دی اف کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم مسعود لعلی 

 روزی روزگاری، پروانه‌ای زیبا در باغی پر از گل زندگی می‌کرد. پروانه هر روز از گل‌ها شهد می‌نوشید و در میان آنها می‌چرخید و از زیبایی باغ لذت می‌برد. یک روز، پروانه در حال پرواز بود که ناگهان به تار عنکبوتی چسبید. پروانه هر چه تقلا کرد، پی دی اف کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم بیشتر در تار عنکبوت گرفتار شد. پروانه که از ترس می‌لرزید، به گریه افتاد و گفت: “خدایا، کمکم کن! من نمی‌خواهم بمیرم! ”

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf رایگان

 فرصت مطالعه این کتاب را از دست ندهید. درباره مسعود لعلی نویسنده سخنران و روانشناس بالینی نویسنده بالغ بر ۶۰ جلد کتاب پر فروش در حوزه توانمند سازی فردی. فروش تقریبی ۳ میلیون نسخه از آثار وی، کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf رایگان ایشان را موفق­ترین نویسنده در زمینه کتاب­های خودیاری در تاریخ معاصر ایران تبدیل کرده است

دانلود کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم رایگان

مسعود لعلی تلاش دارد تا در هر دو حوزه آنلاین و آفلاین (برگزاری سمینارها و کارگاه­های آموزشی) تجربیات خود را دانلود کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم رایگان درباره خودشکوفایی فردی، خودباوری و غنی سازی زندگی با علاقه­مندان به اشتراک بگذارد

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم

پی دی اف کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم

دانلود کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم pdf رایگان

 

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم مسعود لعلی

کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم کتاب زنده ایم یا زندگی میکنیم نوشته مسعود لعلی مجموعه‌ای از ۱۱۳ داستان کوتاه و آموزنده است که به خواننده کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از زندگی و معنای آن پیدا کند.

 

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

کتاب راهنمای جامع زبان انگلیسی عمومی از محمود علی محمدیکتاب خاطرات یک آدم کش کیم یونگ هاکتاب دشمنان از احمد پوری

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.