کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ PDF


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۱۷ شهریور ۱۴۰۳
نوع فایل
PDF
حجم فایل
27 مگابایت
تعداد صفحات
86
دسته بندی
تعداد بازدید
26 بازدید
۳۸,۰۰۰ تومان ۱۹,۰۰۰ تومان
📕 وب سایت اسکریپت یک کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ از علی پشتدار با حجم ۸۶ صفحه را برای شما عزیزان آماده کرده است. این کتاب، به عنوان یکی از منابع مهم در حوزه نگارش و ویرایش متون در زبان فارسی شناخته می‌شود. این کتاب به طور جامع و مفصل به اصول و قواعد نگارش و ویرایش متون پرداخته و برای نویسندگان، ویراستاران، و دانشجویان رشته‌های مرتبط با زبان و ادبیات فارسی مفید است.
این کتاب، به‌ویژه برای کسانی که در زمینه‌های نویسندگی، ویراستاری، و آموزش زبان و ادبیات فارسی فعالیت می‌کنند، منبع ارزشمندی به شمار می‌آید برای دانلود و بهره‌برداری از این منبع ارزشمند، با سایت اسکریپت یک همراه باشید.

کتاب آئین نگارش و ویرایش

کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ pdf

این کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ pdf ، با هدف ارتقاء مهارت‌های نگارشی و ویرایشی به‌ویژه در زبان فارسی تدوین شده و برای همه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، منبع مفیدی است.

دانلود کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲

این منبع جامع شامل قواعد مربوط به ساختار جملات، ترکیب‌های صحیح، و هماهنگی میان اجزای جمله است. دانلود کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ به شما کمک می‌کند تا دانش و آگاهی بیشتری به دست آورید.

pdf آئین نگارش و ویرایش ۲ رایگان

این کتاب pdf آئین نگارش و ویرایش ۲ رایگان فرآیند خلق و تدوین متن با هدف انتقال موثر اطلاعات و ایده‌ها به خواننده. این شامل انتخاب کلمات مناسب، ساختار جملات و ایجاد جریان منطقی در متن است. به راحتی می‌توانید نسخه PDF آن را دریافت کنید.

خرید کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ pdf

فرآیند تصحیح و بهبود متن پس از نگارش. هدف از ویرایش، حذف اشتباهات، بهبود خوانایی و تطابق متن با استانداردهای زبانی و نگارشی است این کتاب خرید کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ pdf را به صورت رایگان دانلود کنید و از محتوای ارزشمند آن بهره‌مند شوید.

پی دی اف کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲

این کتاب به‌طور کلی به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود که در هر بخش به جنبه‌های متفاوتی از نگارش و ویرایش پرداخته شده است. با دانلود پی دی اف کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ ، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات مفید دسترسی پیدا کنید.

کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ pdf رایگان

مجموعه‌ای از بررسی ویژگی‌های متون علمی، ادبی، و غیره و چگونگی نگارش هر یک. با دانلود این کتاب کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ pdf رایگان ، می‌توانید از محتوای کاربردی و جامع آن بهره‌مند شوید.

دانلود کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ رایگان

این کتاب به نویسندگان و ویراستاران کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را در زمینه‌های مختلف نگارش و ویرایش تقویت کنند و به استانداردهای بالاتری در تولید متون باکیفیت دست یابند. دانلود کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ رایگان در دسترس است، پس از آن بهره‌مند شوید و اطلاعات خود را به روز کنید.

📕 فهرست مطالب کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ :

فصل اول 🔸 : ویرایش و ویراستاری

فصل دوم 🔸 : انواع ویرایش

فصل سوم 🔸 : مراحل عملی ویرایش

و …

کتاب کتاب آئین نگارش و ویرایش ۲ کتاب با ارائه‌ی تکنیک‌های کاربردی و تحلیل دقیق، به نویسندگان و ویراستاران کمک می‌کند تا متون خود را به سطح بالاتری از کیفیت برسانند. این کتاب نه تنها برای حرفه‌ای‌ها بلکه برای دانشجویان و علاقمندان به حوزه نگارش و ویرایش نیز منبع مفیدی به شمار می‌آید.

 

🔽کتاب‌های پیشنهادی اسکریپت یک🔽

دانلود کتاب لقمه فارسی دوازدهمدانلود کتاب فرهنگ شاعران زبان پارسیدانلود کتاب ادبیات کودکان

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.